Strakke kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sha29, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi dames!

Strakke jeans die mooi zitten! maar erg knellen en gewoon pijn doet waardoor ik een knoop open moet laten,
    kan dit gevaarlijk zijn zulke strake spijkerbroeken...
    pff wat moet ik dan aan...
    ik had laatst een maat L gekocht terwijl ik normaal een maat M heb!

en met ondergoed ook...van die boxers sommige knellen bij mijn buikje :oops:
    wie heeft hier ook last van?

2. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Tsja, dan wordt het echt tijd voor positiekleding! Er zijn hele leuke slanke (slimfit) positiejeans te koop die heerlijk zitten (met elastische band voor over je buik terwijl het echt een gewone jeans lijkt). Als je niet te veel uit wilt geven: marktplaats!
    Echt, het zit zo veel lekkerder!

Succes.

3. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hm, ik had het pas vanaf een weekje of 12 dat het onaangenaam begon te worden. Ben toen gewoon gestopt met spijkerbroeken dragen en dan meer rokken en stretch dingen. Nog geen zwangerschapskleding, want buikje had ik toen nog niet echt. Denk gevoelige baarmoeder ofzo. Je ziet vaak dat meiden met 30 weken gewoon nog een lage heupspijkerbroek dragen, nou mij niet gezien!
    Dus ik zou zeggen, koop lekker een maatje groter of kijk wat je anders wel kan dragen. Een elastiekje om je knoop en door je knoopsgat kan ook een uitkomst bieden!
    Gevaarlijk is het trouwens niet hoor, je kindje zit in zijn/haar eigen flexibele holletje...

4. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik zoek ook een mooie jeans voor strakjes. Heb er nu gelukkig nog geen nodig, maarja over paar weekjes zullen ook mijn knopen niet meer dicht willen ;) Alleen ik heb taillemaat 36 en lengtemaat 34... Heb normaal gesproken al moeite met broeken kopen, laat staan nu ik zwanger ben! Iemand enig idee waar een goede, lange positiebroek te kunnen kopen?

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik vind de spijkerbroeken van de H&M Mama erg fijn, mooi model, hip, maar toch met een fijne elastische band eraan.
    Misschien een goede tip voor je ;)

6. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ik kan mijn spijkerbroeken wel nog aan, alleen met zitten en bukken moet ik de knoop losmaken, probleem is dan alleen dat als ik opsta, mn broek afzakt :). Ik ben laatst ook bij H&M geweest maar bij ons is de positiekleding afdeling echt minimaal, had wel een leuke broek gekocht, maar zonder riem zit ie ook niet echt goed. Daarna eens gaan kijken bij de M&S mode, maar das mij allemaal te groot! Vind het echt heel moeilijk om nu leuke kleding te dragen die niet óf te strak zit óf afzakt.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mamalicious vind ik fijn zitten

het kan niet kwaad denk ik maar het zit voor jezelf gewoon niet prettig. Je hoeft natuurlijk niet perse zwangerschapsbroeken te kopen. Broeken met elastiek kunnen ook.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja dat heb ik ook.. ik zal je zeggen.. ik heb geen eens jeansbroeken meer! ze zitten allemaal veels te strak en doen idd pijn als ik toch eentje aan heb. boxers en leggings zelfde probleem. Ik heb gewoon maatje groter gekocht zit wel lekkerder.

ik heb nu ook m terwijl ik eerst xs of s had! maar maakt niet uit joh zolang het allemaal maar lekker zit

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee hoor dat kan echt geen kwaad, pas met 12 weken ofzo komt je baarmoeder boven je schaambeen uit... dus je kleintje wordt echt niet "platgedrukt" omdat jij fijn een strakke broek draagt.
    Ik heb het lang opgelost met een stukje elastiek of evt een riem zodat je de knoop wel los kunt laten, maar dat je broek niet afzakt.

Zelf heb ik twee broeken bij Miss Etam gehaald, zitten heerlijk en van de vriendin van mn zusje heb ik een broek van Prenatal gehad, nu ik richting "einde" van de zwangerschap loop, merk ik dat deze laatste broek wat strakker wordt, dus ik verwacht dat ik die ook niet heel lang meer zal dragen.... ondanks een "bescheiden" buikje.

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik herken het helemaal.
    Ik had het met 9 weken al dat ik mijn broeken NO WAY nog aan wilde.. Kon die dingen echt niet meer verdragen. Mijn buik voelde ook extra gevoelig ofzo en een strakke broek voelde gewoon echt niet prettig.

Dus hou het gewoon bij alles behalve broeken :)

Deel Deze Pagina