Hé meiden, zijn jullie ook zo onzeker over je zwangerschap. Ik ben er pas net achter dat ik zwanger ben, maar in plaats van heel gelukkig te zijn ben ik zo bang dat het fout gaat. Achter elk dingetje denk ik dat er iets is. Ik lees dan ook allemaal vervelende dingen op internet, dat moet ik natuurlijk ook niet opzoeken, maar dat gaat bijna vanzelf. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er over 9 maanden een babytje kan komen, zo onwerkelijk. Gelukkig ga ik morgen voor de eerste keer naar de huisarts. Hopelijk kan hij me wat gerust stellen. Ik vraag me af of ik hier alleen last van hen of dat jullie dat ook hebben. Ik hoop dat ik snel meer zekerheid heb.........
jahoor hier nog een. bij mijn vorige had ik dit ook pas bij 9wk en een super mooie echo was ik er gerust op en heb k super genoten tot het einde.
Officieel is het met 12 weken. De 1e echo. Als je een voorgeschiedenis hebt, etc of veel bloedverlies of ernstige twijfel kan de VK je doorsturen met een echo. Maar eigenlijk pas met 12 weken.
Ik kreeg mijn eerste echo met 9 weken. Maar dat kwam omdat ze toen dachten dat ik toen 10 weken zou zijn... Maar, maak je geen zorgen. Ik denk dat de meeste zwangere vrouwen zich wel (lichtelijk) zorgen maken over hun baby. Dat is heel natuurlijk...
Hi allemaal ik vind het ook nog allemaal vreemd hoor maar ook omdat ik verder helemaal niets voel alleen pijnlijke borsten...... vlgde week naar de vk voor eerste echo... spannend
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is tijdens de zwangerschap. Waar die onzekerheid bij mij vandaan komt snap ik zelf eigenlijk niet. Ik ben nu bijna 12 weken heb 3 echo's gehad en ik heb het hartje al mogen horen. Alles was goed en dan zo onzeker blijven bah. Hoop dat het minder gaat worden als ik het kan voelen of als er een buikje zichtbaar word. Waarom kan ik er niet gewoon van genieten.
Love, ik voel me precies hetzelfde als jij. Die onzekerheid overheerst mijn hele blijdschap. Had gehoopt dat ik wel wat blijer zou zijn als ik eenmaal zwanger was maar zit me alleen maar zorgen te maken. Ik kan pas op 9 maart naar de verloskundige voor een intake en dan moet ik nog een losse afspraak maken voor de echo. Dat wordt een zware maand! Je hoort het ook zoveel dat mensen een mk krijgen.
Hier nog zo'n onzekere...ik heb met 7 wk al een echo gehad.... alles was goed...hartje klopte mooi. As vrijdag weer een echo en toch nog onzeker, bij elk wcbezoekje kijken of er geen bloed is enz....wordt er gek van, terwijl ik zoooooooooo graag wil genieten....bleeeeeh Ik hoop dat na de echo van vrijdag mijn onzekerheid weg is! hihi
gefeliciteerd! Heb vandaag 16 weken echo gehad enneh.. de zorgen zullen een dagje of 3 weg zijn en dan komen ze weer terug haha.. hoort er een beetje bij volgens mij good luck!
Ik herken het ook wel, eerst zorgen van als het maar blijft zitten, dan na 1e echo weer even gerust gesteld en daarna spookt het bij mij af en toe ook wel weer door het hoofd. Oh als alles maar goed mag zijn. Ik kan er gelukkig ook wel weer van genieten, maar ben er in deze zwangerschap meer mee bezig dan met de eerste.
Hoi meiden, het is dus blijkbaar een heel normaal gevoel, jammer dat het alle blijdschap zo kan overschaduwen. Wat eerder al werd gezegd, als ik zwanger kan worden, dan ben ik echt heel blij. De ongerustheid is anders geworden,maar niet minder Liefs L0ve