Een van onze motoren gaat in de verkoop nl de streetfighter van mijn man, het is echt een one of a kind motor..dus alleen voor de liefhebber.. aangezien er hier best wat motormuizen ronddwalen misschien heeft iemand interesse? De motor gaat weg omdat ik al een Harley heb, en mijn man er ook 1 heeft gekocht, en 3 motoren tja das een beetje TE veel van het goede. kijk voor meer info en foto's op marktplaats hieronder de link http://motor-brommer.marktplaats.nl/mot ... ghter.html
Oehh, hij is wel heel apart Moet ik na een klein hummeltje, een verhuizing en trouwerij tog maar eens geld sparen voor mn rijbewijs hihi
whahaha, denk niet dat we zolang geduld hebben..maar ach de belangrijkste dingen in het leven heb je, daar kan geen motor (of rijbewijs) tegen op!
Ik heb geen motorrijbewijs en mijn man ook niet, maar wil wel even zeggen dat dit echt een vette gave motor is !
al een bod op uitgebracht zag ik gave motor hoor lijkt mijn geen probleem die kwijt te raken succes met de verkoop
@moes dankjewel erg lief van je! @Deb, nee ik verwacht ook geen problemen om m kwijt te raken, heb al diversen mailtjes gehad, maar dat bod doe ik niks op uit..ik wil niet opscheppen maar alleen de special paint kost al zoveel @mamavanamber, dankjewel tja het is echt een kwestie van hate it or love it! (of andersom )
meis ik heb totaal geen verstand van prijzen van motoren weet alleen wel dat een tattoo al boel centjes kost dus die paint zal ook wel een vermogen hebben gekost idd
Ik wil ff zeggen dat ik dit echt een hele gave motor vind... WAUW... Helaas, ook hier geen rijbewijs!