Tips voor damesboetiek

Discussion in 'De lounge' started by pippa26, Dec 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Hoi,

Ik zoek eigenlijk al heel lang een leuke boetiek in Utrecht. Zo'n winkel waar je mooie kleding kan kopen voor naar je werk en waar je goed geholpen wordt. En waar ze allerlei verschillende merken verkopen en geen keten zijn. Maar volgens mij is dat hier bijna onmogelijk te vinden (of erg duur, of voor doelgroep 50+). Heeft iemand een tip van een eigen favoriete winkel ergens anders in het land? Met ook een goede webshop? Dan wil ik dat graag weten :thumup:

Ik zoek leuke kleding die niet zakkerig is (geen &other stories of te scandinavisch), leuke jurkjes met printjes enz!

2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

Dec 1, 2015
    2,840
    5,572
    113
    Weet niet of ik een link mag plaatsen ( dus vandaar heel raar geschreven)
    maar hippe dingen (met een streepje ertussen) .nl vind ik een leuke webshop en ze hebben 2 stenen winkels.

pippa26 likes this.
  3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik vind de leukste winkel in onze regio het Brandputje in Enter. Hebben helaas geen webshop, maar via hun facebookpagina kun je wel hun kleding, schoenen, accessoires bestellen. Ik vind hem betaalbaar en je wordt (in de winkel tenminste) vriendelijk geholpen met een kopje koffie erbij.

pippa26 likes this.
  4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Herkenbaar, zo boetiek mis ik ook.
    Ooit had ik zo boetiek gevonden. Ze hingen zelfs kleding voor me weg. Wat baalde ik, dat ze weggingen.

pippa26 likes this.
  5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Aah wat jammer :(
    Ik had de perfecte gevonden in Lier in België maar dat is beetje te ver vanuit Utrecht :p

6. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    For you fashion in soesterberg! Erg leuke winkel, veel variatie qua merken en verkopen ook schoenen en sieraden.

pippa26 likes this.
  7. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    In goirle, fflo.
    Op fb te vinden.

pippa26 likes this.