hallo allemaal, Halverwege september is mijn zoontje verkouden geworden en is daar heel onrustig van geworden, nu is hij inmiddels niet meer verkouden maar hij blijft zo ontzettend onrustig. Overdag wil hij niet slapen en huilt veel en heeft heel veel kramp. Snachts is hij elk half uur wakker. Alles lijd eronder, mijn werk, we voelen ons beide helemaal niet happy meer, onze dochter word ook steeds wakker en is ontzettend sago. Ik heb het aangegeven bij het CB en eerst was het de verkoudheid, toen de krampjes en moest ik overstappen op friso comfort en zijn neus spoelen zodat hij snachts meer lucht heeft. Dit helpt allemaal niks. Mijn dochter zit ook af en toe te huilen dat ze bij mama wil zitten omdat ik zoveel bezig ben met hem te troosten en weer te helpen windjes te laten en te boeren. Op het kinderdagverblijf is hij ook zo, hij komt dan ook erg schoor thuis elke keer. En de weken voor zijn verkoudheid was hij zo makkelijk, sliep door, vrolijk, lief. Ik weet het echt ff niet meer, ben zo moe!
Ahhh wat sneu zeg... Heb je al eens gedacht aan koemelkallergie? Mijn dochter had ook die symptomen en had dus koemelkallergie. Een lichte vorm, maar wel huilerig, boeren, winden, en later ook uitslag. Ik ben overgestapt op pepti voeding en toen meteen een tevreden dochtertje. Ik zou er niet te lang mee doorlopen, en een verwijzing naar de kinderarts eisen. Je zoontje zit duidelijk niet lekker in zijn vel... Succes!
Ik kan je niet helpen maar ik wil je wel even sterkte wensen. Wat zal jij moe zijn. *dikke knuffel* en hou je taai
Ik zou even bij de dokter langs gaan en hem toch de oren, keel en neus laten nakijken of hij niet toevallig toch last van zijn oren of amandelen heeft.
Hoi meiden, heel erg bedankt voor jullie reacties. Fijn om het zo even van me af te schrijven. Heb het CB nogmaals gebeld en die zeiden dat het wel tot 6 weken kan duren voor de comfort voeding aanslaat. Ben nu 4 weken bezig, maar heb toch de huisarts gebeld en mag donderdagochtend als eerste. Had al eerder gebeld en toen zeiden ze ook dat hij aan de voeding moet wennen maar nu duurt het volgens de huisarts wel lang. Dus ze gaan alles even checken. Hoop dat het snel beter gaat vind het zo zielig!