Hallo, Op 28-01-2012 heb ik in Garyp een afspraak voor de 20 weken echo. Nu wil ik het graag ook opnemen op dvd. Nu vraag ik mij af als het bureau in Garyp wel goed is en of de kwaliteit van de dvd en foto's erg goed zijn.Maar is dat dan ook de moeite waard. Maken ze daar ook een paar gratis 3d echo foto's tijdens hetzelfde bezoek? Krijg je daar ook veel foto's? Ik ben met mijn vorige zwangerschap in Oosterwolde bij de babyview geweest en dat is mij wel erg goed bevallen.Wist toen helaas niet dat het mogelijk was om het op dvd op te nemen. Bij de babyview zijn toen wel een paar gratis 3d foto's gemaakt. Dus ben nu benieuwd wat jullie ervan vonden of dat jullie misschien mensen kennen die er ervaringen mee hebben. Hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen. Liefs
Ik heb ook goede ervaringen met babyview in oosterwolde. Garyp hoor ik ook goeie verhalen over. Waarom bel je niet met Garyp of zoiets op dvd opgenomen kan worden?
Je kan het in Garyp wel opnemen voor 10 euro. Dus je hebt ook een goede ervaring met Oosterwolde. Garyp hoor je goede verhalen over? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen,dus dacht ik plaats even een berichtje hierop.hihi.
Garyp is echt super! Wij zijn er nu 2 keer geweest, met 20 en 25 weken (de navelstreng was niet goed te zien dus we moesten terug). En beide keren zonder te betalen een DVD en veel foto's gekregen, super mooie kwaliteit. Hij vertelde net in de zomer nieuwe apparatuur te hebben aangeschaft. De man is ook echt heel aardig en betrokken. En bij de tweede keer kregen we zomaar een paar mooie 3D plaatjes erbij!
Dus in Garyp is jou goed bevallen.Dus je moest 2 keer terugkomen. Dus je hebt zonder te betalen een dvd en foto's gekregen?Ik had begrepen dat het 10 euro kost om dat te doen.Maar misschien verschilt dat per persoon.Leuk zeg dat je dan ook een paar 3d foto's erbij hebt gekregen.Dat vind ik altijd wel erg leuk om te hebben en te zien.Had hij de eerste keer de baby wel laten zien in 3d?
Mijn nicht heeft haar 20 weken echo er laten doen. En ook al wil je niet weten wat het wordt, hij doet roze of blauwe sokjes in een envelopje.
ik ben vorige week in oosterwolde geweest voor de 20weken echo helaas wou baby niet zo meewerken dus weinig foto's gekregen daar baalde ze zelf ook van maar ze kreeg de baby er niet goed op nu mogen we maandag kosteloos terug komen en als baby dan meewerkt krijgen we dan alsnog mooie plaatjes weet niet hoe het zit met een dvd in oosterwolde, dat hoeft voor mij ook niet
Wij hebben de 20 weken echo ook ik Garyp laten doen. Wij vonden het geweldig bij hem. Hij is duidelijk en legt alles goed uit. Wij hebben een DVD meegekregen(waarop je hem en ons hoort praten) en ongeveer 30 echo afdrukken (deze stonden ook op een DVD) Wij hebben toen geen 3d foto's of beelden gezien maar dat kwam omdat Nijn er niet goed bij lag. Bovendien vond ik dat niet erg want de 20 weken echo is en blijft een medische echo! Alles extra is leuk meegenomen. Wij kregen idd een envelop mee met roze sokjes (Wij wisten toen niet dat ze roze waren ) en kregen gelijk al een paar neutrale sokjes van hem. Bij een volgende zwangerschap gaan wij zeker weer naar hem omdat hij er een fijne ervaring van maakt
wij hebben bij de eerste in garijp de echo laten doen. erg goeie ervaring leuke dvd (toen 10 euro + foto's) echt wel een aanrader
Bedankt voor jullie reacties! @lautjuh85: Dus je krijgt daar dan ook sokjes erbij. Dat is wel heel erg leuk. @Miffy: Jammer dat het de baby niet mee wou werken. Wel super dat je dan weer terug kan komen Maandag. Jullie willen het geslacht van de baby ook weten? Heel veel plezier maandag en ben benieuwd als de baby nu wel mee werkt. @dinges84: Jullie hebben het ook laten opnemen op dvd.De foto's zijn ook gewoon op dvd gezet dus.Dat is ook wel heel erg leuk. Had niet verwacht dat er zoveel foto's bij zouden kunnen komen. Het is inderdaad ook een medische echo,maar omdat we bij onze zoon ook een stuk of wat gewone foto's hebben en een paar 3d foto's vroeg ik mij ook af als dat ik Garyp ook gedaan werd. (Helaas zeggen mensen bij mij in de omgeving dat het oneerlijk is tegenover onze zoon als we het nu op dvd opnemen,dan ook de 3d foto's en gewone foto's hebben.Wist toen ook niet dat het mogelijk was om het op te nemen op dvd.) Moet ik me misschien niet zoveel van aantrekken denk ik. Ben heel erg bij om te horen dat het daar naar het zin is geweest in Garyp.Anders kregen we misschien spijt van de keus als het daar dan slechter zou zijn.Zeker als je dan de reactie van de mensen uit de omgeving hoort dat het oneerlijk is. Groetjes