Gefelciteerd!!Hier ook 3 kids en de oudste is 2....zwaar...maar ook genieten!!En al je straks een paar jaar verder bent is het super leuk!!
Onze oudste is in juli 4 geworden middelste is net 2 de jongste van 30 juli. Het is genieten maar ook soms ook erg druk
Hier ook 3 kids. De oudste was 3 jaar en 3 maanden en de middelste net geen 2,5 toen hun zusje geboren werd. Ik heb het als heel leuk ervaren, maar ook druk. Volgende maand is de oudste 4 en die gaat dan naar school. Dan is het hier weer iets rustiger in huis Maar ik vind het zeker een aanrader, lekker gezellig Hier trouwens niet dat getrek enzo aan hun zusje. Ze overladen haar met kusjes, maar echt lomp hebben ze nog niet met haar gedaan. Wel is het nu zo nu ze wat mag eten, ze denken dat ze hun snoepjes mogen delen met haar
Toevallig was er laatst een vrouw met 3 kleintjes bij de kinderboerderij,ik vond het er echt heel druk en vermoeiend uitzien Heb even met haar gepraat en haar baby vastgehouden toen de middelste van een speelgoedapparaat afviel. Ik denk dus dat het in het begin erg druk is en je handen te kort komt maar als het grut allemaal wat ouder is is het vast hartstikke gezellig!
Nou laat die drukte maar komen, gezellig!!!!! Ik beval in mei/juni, dus ik hoop dat het dan weer zo mooi weer is, dat ik veel kan wandelen en de oudste twee naar buiten kan laten gaan, dat lijkt me zooooooveel makkelijker dan met rotweer binnen zitten met drie kids. Als de baby dan weer een stuk ouder is is het weer winter, maar dan is het allemaal alweer wat makkelijker en in een ritme. Dus hopelijk net zo warm rond die tijd als dit jaar, lekker veel de hort op.