Hallo allemaal, hier ook tweemaal een ander geslacht gehoord. Bijgaand een foto van de 20wk (19+5) echo. Vind zelf de foto niet heel duidelijk maar mss zijn er experts onder ons . Ik ben heel benieuwd wat jullie zeggen???? Wat een verrassing, haha.
Kan helemaal niks uit je echo opmaken. Zie alleen maar witte vlekken voor mijn idee! Zie totaal niet hoe het kindje zou moeten liggen.
Deze echo is idd een meisje! Maar wat ik me afvraag: met welke wekenecho's heb je dan een jongen/meisje gehoord. Je zegt dat je verschillende geslachten gehoord hebt, maar noemt niet op met hoeveel weken die uitspraken gedaan zijn en door wie (gyn tijdens controle, via pretecho?)
Deze echofoto is van 20wk (19+5) en hier werd idd een meisje gezegd. 2 Weken later (dus met 22 wk) had ik weer controle in het zh (arts-assistent) en deze zei (zonder te weten wat wij al wisten) "als ik het nu zou moeten zeggen dan is het een jongen". Ik heb hier geen echo van dus dat kan ik ook niet laten zien. Wel zei de arts-ass erbij, het is wel lastig ivm de navelstreng tussen de benen (bij de 22 wk)...... Ik had best sterk het gevoel dat ik een zoontje krijg, dus dan twijfel je veel sneller. (ik heb al een zoontje en het voelt hetzelfde nl). Bedankt voor je reactie.
Oh ok ... nou, ik zou gewoon van een meid uitgaan. Je ziet namelijk duidelijk 2 billen, met 2 schaamlipjes en daartussen de clitoris. En anders gewoon nog een keertje vragen op 4 oktober en zorgen dat je een foto meekrijgt
kun je me vertellen waar je wat ziet haha, thanks Ga het zeker vragen 4 okt en dan 6 okt pretecho dus we komen er wel achter.... Al weet je het nooit