20 weken echo ok! wel een domper met de foto's

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door KaChris, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hallo,

Ben vandaag geweest voor de echo samen met Christiaan en we kregen daar een pracht van een kleintje te zien. Wowie, wat een wonder. Ben er zoooo emotioneel van.
    We kregen ook het goede nieuws dat alles goed was en ook een open ruggetje is zo goed als uitgesloten; er was niks raars te zien, alleen maar mooie dingen. :D

We hebben 4 prachtige fotootjes meegekregen; een duimzuigende, een neuskrabbende, een voetje en een slapende. Echt supers...
    Wat ze me niet verteld hadden was dat je zulke fotootjes niet kan lamineren en toen ik ze door het aparaat haalde voor een plastic laagje, waren ze alle vier zwart en dus weg, pfffff. Ik heb toen even heel hard gehuild, bah wat shit en klote voelde ik me.
    Gelukkig had ik wel een papieren kopie gemaakt en heb toch nog iets om aan familie en vrienden te laten zien. Maar zo mooi als dat ze waren zijn ze niet meer.
    Dit overkomt me nooit weer, pffffff.....

Groetjes Karin

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wat stom zeg dat ze dat niet heeft gezegt,ze hebben het tegen mij elke keer weer gezegt.
    Ik zou me ook echt k*t voelen en moeten huilen want dit is echt niet leuk,maar gelukkig is alles goed met je baby.

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nog nooit geprobeerd, maar ook nog nooit aan mij verteld.
    En ik heb echt al heel veel echo's gehad!

Zonde idd.

Maar het belangrijkste is dat je kindje gezond is.

Gr. Cellie.

4. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik heb er zelfs nog nooit bij stilgestaan om ze te lamineren :(
    Jammer van de foto's maar idd wel gelukkig alles goed met je kleintje :D Bij ons bureau hebben ze alles opgeslagen misschien dat hun dat wellicht ook hebben gedaan?

Trouwens wij zijn beide even ver met onze kleintjes :D

5. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Wilde ik ook opschrijven, mss hebben ze het nog in hun systeem zitten. Bel voor de zekerheid. Nee heb je, ja.............

Succes :p

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ff een vraagje he? heb jij zo'n lamineer aparaat waarmee je warm en koud kan lamineren?
    ik heb er dus een waarmee je dus ook koud kan doen ,maar zoals ik je verhaal hoor durf ik het niet aan weet iemand of dat dan verschil zou uitmaken?

ik zou ook mijn eigen flink beroerd voelen hoor Kachris pffff denk je dat je ook een mooi aandenken heb... wel een geluk dat je ze nog op een kopietje heb, maar goed er is niks mooiers dan een origineel toch?

nou dikke knuf om je te troosten.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oooooooooooh wat erg!! bij mij is het ook nooit gezegd en het was wel mijn bedoeling om ze te lamineren, was er alleen nooit aan toe gekomen.
    Nou echt balen voor je hoor!!!

(maaruh wel gefeliciteerd he dat alles goed is met je wondertje!)

groetjes debby

Deel Deze Pagina