Beetje raar trouwens om tegen TS te zeggen 'stel je niet aan..' Geruststellen is voldoende toch? Iedereen vraagt weleens iets waarvan een ander denkt Daar is het een forum voor.
Met dat bedrag ga je het makkelijk redden, probeer je dus niet ongerust te maken. Sowieso ga je leven naar wat je hebt en geloof me, als je kleine er is, geef je graag jouw extra dingen op voor de kleine. Maar ik zou wel even goed naar de zorgtoeslag kijken. Wij hebben ook geen gekke dingen en onze hypotheek is netto ongeveer net zo hoog, houden dit bedrag ook ongeveer over maar hebben er geen recht op. Zou vervelend zijn als je straks dingen moet terugbetalen zeker omdat jouw man ook extra verdient op zijn tijd. We leven er met z'n vijven van dus met 1 kindje lukt het prima!
Ook helemaal mee eens, iedereen denkt vanuit zijn eigen situatie. En ts; ik denk dat je het prima zal redden met dat bedrag. Alleen al het feit dat je je zorgen maakt nu laat zien dat je prima en voorzichtig met je geld omgaat.
Meid!! Dat is hartstikke veel joh!! Als ik hier zeg wat wij overhouden met zn zessen, dan barst je in lachen uit! Lekker gaan genieten en je vooral niet druk maken, want je hebt je geldzaken prima op orde! Geniet van je zorgeloosheid! Misschien een tip: spaar er zoveel mogelijk van voor mindere tijden. Fijne zwangerschap!
Zal krap worden.. Nee hoor grapje, daar kan je lekker van leven geen zorgen om maken, komt allemaal goed.
Nou, vind het eigenlijk wel meevallen met de jaloerse reacties. En wanneer hebben we leren rekenen? Juist! Neemt natuurlijk niet weg dat het heel goed is hier bewust mee om te gaan. Maar best begrijpelijk dat er dames reageren die het vreemd vinden dat TS zich zorgen maakt!
Dat gaat helemaal goed komen meid! Die kleine gaat absoluut niks tekort komen. Heb je er wel over nagedacht of je misschien minder wil gaan werken? Dat is natuurlijk ook minder inkomen maar dan red je het nog prima! Wel de tip die de rest ook gaf, let goed op met de toeslagen. Ons inkomen is denk ik de helft minder dan dat van jullie en zelfs wij krijgen vrijwel geen toeslag.