geslachtsbepaling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyangelinaM, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    wanneer is een geslachtsbepaling nou echt serieus?

Ik bedoel vanaf welk termijn kan je nou zeggen dat wat ze zien op de echo ook daadwerkelijk goed zal zijn?

de een zegt 18 weken, de ander 20 weken, die weer 22+ weken.....

wie weet het antwoord?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    vanaf 16 week kan je het geslacht zien maar ik zou zeggen neem het serieus als je de 20 weken echo heb gehad

ik wist het bij 17 weken al en toen bij 21 weken en 26 weken weer bevestigt dat het een knulletje was.
    dus ja verschild eigenlijk vind ik

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    schoonzus van mij heeft met 19 weken te horen gekregen dat het een meisje is....( ik heb alleen knullen vandaar mijn vraag) en vraagt zich af of ze dat dan echt zo zal zijn

Ik vond het bij de knullen nog al heel duidelijk hihi

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ligt er ook een beetje aan waar je de echo wil laten doen volgens mij. Wij hebben met 19 weken een pretecho laten maken bij babyview daar krijg je garantie vanaf 18 weken ! kunnen ze het dan niet zien om welke reden dan ook dan mag je gratis terug komen !
    Tja en de 20 weken echo daar is het meestal ook op te zien maar ook hier natuurlijk als het goed ligt !

5. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    ik ben bij de knullen idd ook bij babyview geweest en met deze zwangerschap gaan wij ook weer ( over 7 weken)

Zij willen verder geen pretecho doen ( ivm de kosten)

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou, ik heb door hier te lezen wel geleerd dat je er nooit 100% vanuit moet gaan dat de geslachtsbepaling klopt hoor. Er zijn hier dames die bv. drie keer te horen hebben gekregen bij verschillende echo's dat het een bepaald geslacht was, maar er bij de bevalling achterkwamen dat dit toch echt niet klopte!

7. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    bizar eigenlijk he? ik vraag me af tot welke week het geslacht "doorgroeit"...

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    denk dat dat vooral bij meisjes zo is
    bedoel als je eenmaal 3 keer een piemeltje heb gezien zal het niet een meisje zijn hahaha denk vooral dus dat het gaat om als ze zeggen het is een meisje en het dan een jongen blijk te zijn.

licht er gewoon aan hoe de kleine ervoor licht want als ik na mijn echo's kijk kan het echt niet missen dat piemeltje en de balletjes :p

9. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    nee bij een jongen kan dat idd niet missen hihi

bij haar hebben ze vanaf de onderkant gekeken zeg maar: dus je zag benen, billen, en er tussen 3 streepjes....das dus duidelijk.
    Maar aangezien ze net 19 weken was, haar twijfels

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bij mij was de echoscopist er met 14 weken al volledig van overtuigd dat het een jongetje zou worden. Dit is later nog driemaal bevestigd.

11. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    een jongen is wel makkelijk te zien he

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja dat denk ik ook wel :) Als de voorspelling een meisje was geweest, was ik daar nog steeds over aan het twijfelen denk ik. Maar wij hebben zelf heel duidelijk een piemeltje gezien dus het kan gewoon niet missen ;)

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jaaa, op zich hebben jullie wel gelijk, maar ik heb toch ook een aantal keer gehoord dat het "duidelijk" een jongetje was, maar dat er toch echt een meiske uitkwam. De schaamlipjes kunnen nog wat gezwollen zijn, of de navelstreng kan een beetje raar liggen, de echo zelf kan wat onduidelijk zijn enz. Al is de kans dat als er een jongen voorspeld wordt wel groot dat het inderdaad een jongetje is, 100% zekerheid heb je echt nooit hoor!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    met 16 weken gehoord dat we een zoon krijgen.
    Vanmiddag 20 weken echo, kijken of het klopt ;) hihi

15. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    leuk mamakitty!

Tja, zou er met 19 weken nog ineens een piemel gegroeid kunnen zijn :confused:

ben benieuwd hoor, nog 2 maanden en dan zullen we het weten dan is ze uitgerekend,....

Maar niemand die met 19 weken te horen heeft gekregen dat het een meisje is en dat het daadwerkelijk een meisje is geworden?

16. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hoi ik heb met 17 weken te horen gekregen dat het een meid is en met 19 weken weer bij een ander ze zag ind heeeel duidelijk 3 streepjes ,lijkt me sterk als dat een piemel is hihihihihi
    maar vanavond nog een pretecho met 24 weken ,dus we zullen zien of ze alle twee gelijk hadden ,heb de kamre al roze en de maxi -cosi ook...............
    pffffffffffff weet gewoon bijna zeker dat het klopt ,maar ben toch wel blij als het 7 uur is pfffffffffffffffffffffffffffffffff ,jullie horen het nog ..

liefs

17. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    oeh spannend dus vanaaf voor jullie, ik ben benieuwd, laat je het hier weten????

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb met 21 weken gehoord dat het een meisje is, de echoscopiste was ervan overtuigd dat het echt een meid is :)

Nog 10,5 week, dan gaan we het zien :)

19. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    Ja hoor nog steeds een meisje!
    Pfffff gelukkig maar, ben wel benieuwd of er mensen zijn met een 3D foto van het geslacht. Dan kan ik even vergelijken..

Edit moderator: hoofdletters aangepast. Wil je alsjeblieft niet alleen hoofdletters gebruiken?

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En hier nog steeds een jongen ;)
    We zagen het met 16 weken (Jan Koning in Ochten) en we zagen het met de 20 weken echo vanmiddag weer!

Deel Deze Pagina