Straks borstvoeding en studeren

Discussion in 'Borstvoeding' started by , Jun 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik wil straks erg graag borstvoeding gaan geven. Ik studeer alleen nog en moet als ons zoontje 4/5 maanden is weer studeren. Gelukkig heb ik gemiddeld maar 12/15 college-uren per week maar toch heb ik wel wat zorgen.

Ik wil namelijk absoluut geen combinatie van borstvoeding en kunstvoeding, en dus zal ik moeten kolven. Op mijn opleiding heb ik nagevraagd of er kolfruimte aanwezig is en daar werd nogal onduidelijk op geantwoord. Ze wist het niet zeker en ik kan haar (mijn decaan) ook niet meer bereiken. Ik vroeg mij af of er hier misschien werkende/studerende moeders zijn en hoe zij dit allemaal geregeld hebben?

Tips zijn van harte welkom!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik studeer nie maar ken wel behoorlijk wat jonge moeders die nog studeren en bv geven (sommige zelf 2 jr) Zij kolven wel gewoon op school, ik weet van 1 dat ze gebruik mocht maken van een soort lerarenkamer.

Ik zou het gewoon blijven navragen, over het algemeen zijn het vrij grote scholen, moet wel lukken als er niet een plekje vrij is.

3. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    ik zit met precies hetzelfde probleem. Bij mij is het ook zo dat ik 3 á 4x in de week naar school moet (vaak voor maar 4 uurtjes) maar ik wel 2 uur heen en 2 uur terug moet reizen.

Ik ben benieuwd of er nog meer reacties komen :)

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Wat goed dat jullie er nu over nadenken!
    Ik zou een email naar je decaan studeren, met een vriendelijk docht dringend verzoek op je vraag.
    Kunnen ze niet onderuit.

Daarnaast zou je de studentenvakbond in kunnen schakelen.

Share This Page