Hallo dame's. Zijn er toevallig mensen die bij echocentrum het Lichtpunt een geslachtsbepaling hebben gehad? Ik vroeg me af vanaf hoeveel weken zij dit doen. Ik zou graag toch volgende week een geslachtsbepaling willen want ben ziek van nieuwsgierigheid!!! Hahahahaha Ik ben dan 15wk. Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag. Liefs Melanie.
op hun website bij tarieven staat dat ze vanaf 17 weken daar een geslachtsbepaling doen Onze tarieven
Ja had ik al gelezen maar vroeg me af of iemand daar al eerder een echo gehad heeft in een vroeger termijn. (schaam) mijn afspraak staat daar al vast en ze kon niet met 16ek dam heeft zij vakantie. Met 17wk zijn wij op vakantie dus werd het met 18wk. Wil gewoon niet wachten!! Hahaha Krijg het bijna klaar om te bellen of het niet volgende werk kan! (oeps)
Jan koning doet geslachtsbepaling vanaf 15 weken. Ik ga er zelfs met 12 weken en 2 dagen misschien heen om naar de nub te laten kijken.. Maar dat is niet zo betrouwbaar zei hij. Maar ik vind het wel leuk dat hij bekend is met de nubtheorie en voor me wilt kijken of hij 2 mooie foto's voor de nub erop kan krijgen. Is trouwens maar 25 euro. Kijk maar even op zijn website
Ik zou ook naar Lommel gaan of naar Jan Koning in Ochten Wij moesten ook een uur rijden maar is het zoooo waard Echobureau dat jij zegt zal het niet eerder doen, want die hebben waarschijnlijk geen 4D HD echo apparatuur wat ze in Lommel en Ochten wel hebben en daardoor dus eerder te zien is Een gewoon Pretecho bureau kan het dus vaak pas vanaf 17 weken ziek en durven dan pas uitspraak te doen, bang voor missingen Als je haar in Lommel belt/mailt kun je vaak de volgende dag nog terecht en zij doet het vanaf 13 weken. Jan Koning zit wel voller en doet het vanaf 15 weken
Ik heb in lommel al een afspraak staan 1 sep om 2uur met 13 weken en 3 dagen dus ook apennnd duur talleen nog wel effe pffff
Had het lichtpunt gemaild en kon terecht in Week 31. MAAR toen ik een mail stuurde dat ik dan 16wk en een paar dagen was kreeg ik terug "ze deden strikt met 17wk pas geslachtsbepaling! Pfffff slaat toch helemaal nergens op!!! Ik voel me net een klein kind hahaha Ik wil,ik wil,ik wil!!!!
Dat ligt echt aan de apparatuur meid Met een HD toestel wat alleen dr papa in Amsterdam, Jan Koning in Ochten en echobaby in Lommel hebben, (verder niemand) dan kun je het echt heeeeel vroeg zien, maar met een "gewoon" toestel zonder HD is het lastig om te zeggen. Stel zij doet het bij jou met 16 weken en jij gaat rose/blauw shoppen en het blijkt daarna onjuist te zijn dan komen er veel boze mensen bij wijze van de ramen ingooien, dus doen ze het strikt later zodat ze het 100% zeker weten
Ik ben stout geweest en heb naar Lommel gemaild! Hopelijk krijg in vlug antwoord terug en kan ik morgen terecht! Duimen!!!!
Je brengt me op ideeën! Mailtje is verzonden, ik heb gevraagd of ze aanstaande zaterdag nog ruimte heeft. Ik ben echt TE nieuwsgierig!!!
Whahahaha ja ik ben ook zo nieuwschierig dat ik er dus echt misselijk van wordt. Ik droom de hele nacht van 50% nub uitslagen enz enz. Kreeg mail terug dat ik wel na 18:00 kon komen morgen. Maar dan heb ik al met vriendinnen afgesproken om te shoppen in Luik. Is al lang afgesproken dus kan ik niet maken. Ze vroeg wel wanneer ik eventueel nog kon. Donderdag dus na 13:00 ben benieuwd wat ze terug maild!
Ben zo benieuwd meid welk pakket pak je? Voor 55 had ik 1 bedrukte dvd in luxe hoes 1 bedrukte cd met 68 foto's in luxe hoes 5 echofotos geprint En voor 35 krijg je alleen 5 geprinte echofotos Nog 2 daagjes wachten