Undercover in Nederland

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is nu op tv, en gaat over pedofilie.

Wat zijn mensen toch ziek! Hakkie, tsjakkie, weg met het zakkie!

Misselijk gewoon! :evil: :( :cry: :pale: [-X

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    vies he? ieuw we zitten echt misselijk te kijken... net ook eentje, gewoon willen sexen met een 13 jarige meid en dr 9 jarige zusje...en over zijn kleinkinderen zei hij: dat hij wel in de verleiding zou kunnen komen... mafkees

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb er geen woorden voor.

Als ik een kind zou hebben, zou ik ze voor dit soort smerigheid willen beschermen. Wat is de wereld toch ziek!

Nu blijkt weer dat een man geen straf krijgt, terwijl die man gewoon toegeeft dat hij sex met een dertienjarige wou. Daar zakt mijn broek van af.

4. ik vind t ook diep en diep triest, internet is leuk...heb er mijn vriend ook leren kennen maar als mijn kind van 13 achter internet gaat blok ik wel bepaalde chat sites!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik werd er spontaan misselijk van... Moest me inhouden om niet weg te zappen GADVERDAMME!

6. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    En die smeerlap liep binnen een paar uur weer vrij rond :evil:

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja idd, fijn rechtssysteem in NL Grrrrr

8. Niet meer actief

ik heb het ook gezien
    tis gewoon te gek voor woorden :evil: :evil: :evil:

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    misselijk! e als ze dab worden geconfronteerd hoe ze dat dan zo makkelijk wegpraten, van ik doe niks verkeerds :confused:

bah bah waar gaat de wereld naar toe :cry:

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Het is gewoon tegek voor woorden! DOODZIEK! :evil:
    De straffen in NL moeten echt dringend strenger worden hoor!

Liefs Marjo

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    die mensen zijn echt ziek in hun hoofd ja!
    moeten ze meteen heel het zooitje eraf halen, en flink laten lijden.

12. triez

triez Actief lid

het is toch te belachelijk voor woorden dat we leven in een maatschappij waarin zo'n perverse viezerik die het op onze kinderen heeft voorzien binnen een kwartier weer buiten rondloopt?!

ik ben echt kwaad geworden toen ik dit zag en kan me niet voorstellen dat zo'n man met een gelukkig gevoel in de spiegel kijkt.

Ik mag hopen dat hij door iedereen herkent is die hem kent en dat kinderen die ooit met hem in contact zijn geweest direct de politie bellen!

ikheb gezegd fijne dag verder

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik kijk er niet eens meer naar, er zijn al meerdere afleveringen over pedofilie geweest en ik kan er alleen maar enorm boos en verdrietig om worden. Er word echt te weinig tegen deze viezerikken gedaan, velen werken gewoon (weer) als leraar of bij de scouting, noem maar op. Het is iig een van mn grootste angsten, en het ergste is nog het kan ze overal gebeuren; op school, bij een vriendje/vriendinnetje, op kamp.......

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Het programma duurde een half uur en heb echt een half uur met stomme verbazing zitten kijken naar dit soort viezerikken. Je weet dat het (helaas) gebeurd maar zo zag je het heel direct. BAH!

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

Omdat ik het altijd moeilijk vond om te geloven dat het zo gemakkelijk ging op internet (ja... ik weet het, naïef...), heb ik zelf eens een account aangemaakt bij Chatplaza (een van de sites die ook bezocht werd in Undercover in Nederland). Ik deed me voor als een meisje van 12 en je weet niet wat voor gore praat je over je heen krijgt. Ik vraag me af waarom dat niet op de een of andere manier te beveiligen is. Ik wist niet hoe snel ik dat account weer moest verwijderen... Walgelijk!

Groetjes,
    Josien :pale:

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Vanwege dit soort freaks vind ik het ook verbazingwekkend dat heel veel kinderen zonder toezicht achter internet mogen van hun ouders......
    Sterker nog, heel veel jonge kinderen hebben een computer met alles erop en eraan op hun kamer, en kunnen dus doen en laten wat ze willen......
    Groetjes, Anakin.

17. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

verschrikkelijk om naar te kijken!
    Wel informatief, je zet mensen toch weer aan het denken, is het wel juist wat mijn kind op internet doet.

lizzie

Deel Deze Pagina