Keuze gekregen keelamandelen verwijderen, wel of niet doen met 20mnd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rombely, 20 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rombely

Rombely Niet meer actief

Het is duidelijk dat bij ons kereltje zijn keelamandelen verwijderd moeten worden. Ze zullen dan meteen nieuwe buisjes plaatsen en neusamandelen nog een keer verwijderen.
    Ons is nu de keus gelaten of we dit willen voor zijn tweede verjaardag. Advies is om het te doen is als hij twee is, tenzij wij het niet trekken (continu ziek kind, steeds oor en keelamandelen ontstoken, echt iedere dag verhoging, nooit doorslapen, kind wat zichzelf in de weg zit en nog niet praat). Artsen vinden de risico's groot en wachten liever. Ik ben total loss, maar ja, wat is een paar maanden nog als het al meer dan een jaar zo gaat.Aan de andere kant, wat doen wij hem aan om hem steeds ziek te laten zijn en niet happy.
    Heeft iemand ervaring met keelamandelen verwijderen onder de twee jaar?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Als je kindje er zo'n last van heeft zou ik er toch naar neigen om het dan maar zo snel mogelijk te doen....

3. mommy2016

mommy2016 Lid

18 mrt 2016
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als die er zo ziek van is wat zijn de eventuele risico's dan?

Bij mijn zoontje nu 11 maanden worden over 2 weken de neus amandelen gedaan en buisjes Bij de oren

Zit nu aan 6 weekse kuur antibiotica omdat zo snurkt altijd ziek slecht eten slecht groeien

En nu sinds 2 weken gaat eten al beter snurken bijna niet meer

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Mijn zoontje het zelfde verhaal, hij heeft nu een onderhouds AB kuur
    Maar dat helpt ook niet veel.
    Over 2 wk worden zijn keel en neus amandelen geknipt.
    Kno wou ook zo lang mogelijk wachten
    Maar elke keer ziek zijn is ook niet fijn

Je hebt nog geen datum?

5. Rombely

Rombely Niet meer actief

Eind april staat de volgende afspraak en dan wordt een datum gepland. Als wij denken dat hij iets ontstoken heeft mogen we tussentijds langskomen en wordt dan de datum gepland. Ben benieuwd hoe het bij jouw zoontje gaat. Praat hij al? Dat maakt het misschien wat makkelijker dat hij aan kan geven als hij pijn heeft na de operatie. Hoe ga je hem voorbereiden?

Deel Deze Pagina