Sinds 5dg voel ik beebje. De ene dag wat meer en duidelijker dan de andere. Vandaag maar 2x lichtjes gevoeld. Vanaf wanneer hoor je beebje iedere dag te voelen en dan vooral duidelijk? Ik weet het niet meer zo goed van de vorige x.
Hier zijn de laatste paar dagen verschillende topics over geweest. Even de zoekfunctie gebruiken? Kort: pas vanaf 28 weken moet je hem dagelijks voelen. Je hebt dus nog even...
vanaf 28 wkn dagelijks ja..en dan 10x per dag. Maar in die 10 x tellen ook de hele kleine bewegingen hier had ik rond de 18 wkn ook dat ik dr soms een dag heel duidelijk voelde en dan meestal ene dag of 2 bijna niet. Maar sinds een week voel ik dr dagelijks echt heel duidelijk
In het zkh zeiden ze 'in 12 uur iets voelen' na 28 weken. En zelfs na die 28 weken - gaat ook om wat voor 'ritme' je kind heeft. als daar dan verandering in zit (of veel drukker of veel rustiger) dan moet je ook bellen. Mijne heeft altijd 24 zeer rustige uren in een week (nu meestal rond de dinsdag), en dan kan het best dat ik heel lang niets voel. Dus ik bel vk/zkh pas als ik na die 24 uur nog steeds niets voel of verandering merk.