Manlief is net naar het Cb geweest (ik moest helaas werken). Nu werd verteld dat ze fruit EN groente mag. Volgens manlief allebei op een dag, dus eigenlijk 2 x eten. Voor mijn gevoel klopt dit niet. Het is toch OF wat fruit OF wat groente. 1 van de 2 toch per dag in het begin?
Idd een per dag.....en dan beginnen met een paar hapjes. Lijkt mij tenminste wel wat beter. Ikzelf begon zelfs pas met bijna 6 maanden. Het cb wisselt nog wel eens van advies .... Maar doe vooral waar jij je zelf het fijnst bij voelt
Ik denk dat het CB ook of bedoelde, maar dat je de keuze kan maken uit beide opties. Ik heb mijn zoontje om en om groenten en fruit aan geboden. dus eerste 3 dagen een fruit, dan na 3 dagen een groente (bloemkool was de eerste dacht ik), dan weer een nieuwe soort fruit. Beide lijkt me niet handig, zeker niet omdat het verstandig is even goed in de gaten te houden hoe je kind op diverse soorten groenten en fruit reageert.
Wat fijn dat jullie zo snel reageren. Dat lijkt mij dus ook, maar ja je weet hoe mannen zijn...hahaha... Ze horen de woorden groente en fruit en ze denken aan hele salades en bowl hahaha Bedankt!
Hahaha idd Annette...en dan zeggen ze iets over ons Ze kunnen gewoon niet luisteren en en kind vasthouden
Daar heb je gelijk in hoor. Meestal schrijft ze nieuwe dingen wel voor je op in haar boekje, nu dus niet. Manlief was ook een beetje zenuwachtig voor de prikjes. Ik zat ook telkens met een brok in mn keel op de prikjes te wachten...brrrr! Dus ik neem hem niks kwalijk hoor