Hai dames, Ik vroeg me af hoe lang je clomid mag blijven slikken. Ik ga nu met de 3e poging beginnen. Ze slaan al vanaf het 1e moment goed aan,1e ronde alleen gemist door extreem groot ei die pas anderhalve week later sprong dan gedacht. Aangezien het goed aanslaat zou het zo moeten zijn dat ik hier zwanger van kan worden. Ik heb al een dochtertje dus verder is er denk ik niks aan de hand.. Ik slik trouwens clomid 50,laagste dosering dus. Ben benieuwd!
Ik dacht 9 maanden geloof ik... Wat ik gelezen heb. Als je dan nog niet zwanger bent is de kans groot dat je dat ook niet meer word met Clomid. Of ze moeten dan al eerder hogere dosering doen...
hey, ik heb zeker 3 jaar clomid geslikt, in de bijsluiter staat in dat dat niet mag, mijn gyn zei toen: nee hoor als je het niet zo lang had mogen hebben had ik het je niet zo lang voorgeschreven Ow....oke dokter
In de bijsluiter staat maximaal 6 maanden. Ik heb het twee jaar gebruikt en dat kan volgens de gyn helemaal geen kwaad.
Ik heb het 12 maanden gekregen en ben daarna doorverwezen voor IVF (wat ik uiteindelijk gelukkig niet nodig had ). Ik had eerst 50 en daarna 100 mg. Kreeg wel een goede eisprong, maar geen zwangerschap.
Ik ben nieuw in de wereld van Clomid en heb even een vraag off potic maar wel n.a.v. het topic Ik moet waarschijnlijk over 2 weken starten. Als ik op cd12 geen ei aan het groeien heb, krijg ik clomid. Ik hoop vandaag een onttrekkingsbloeding te krijgen van Primolut. (ik voel al wat rommelen volgens mij). Maar nu zie ik bij ts staan dat ze ook pregnyl heeft. Ik heb die combi vaker gezien. Ik ben even benieuwd wat dat is.
Babke; ik krijg Pregnyl om het eitje te laten springen. Ik gebruik clomid 50 en deze slaat goed aan, er groeit iedere maand 1 of 2 eitjes. Alleen normaal gesproken springt een ei bij ca 20mm, en de mijne groeien door tot ca. 30mm! Vandaar dat ik pregnyl prik om mijn eitje op een normale grootte te laten springen.
Ik mocht Clomid 9 maanden gebruiken. Daarna zou het niet meer werken zeiden ze tegen mij... Plus dat je baarmoederslijmvlies er dunner van wordt, wat toch ook niet heel bevorderlijk is voor de innesteling.. Na 9 keer ben ik aan de hormoonspuiten gegaan, die gebruik ik nu al ruim een jaar...
Mijn gyn zei dat het na 6x handig was om over te stappen op hormonen spuiten, omdat de kans dat Clomid daarna nog werkt niet groot is (omdat het dan al zo lang niet heeft gewerkt). Bij mij sloeg de laagste dosis ook altijd goed aan (ook met hormonen spuiten trouwens ) Ik hoop dat je niet aan de 6x komt, maar dat het daarvoor al raak is!