Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk voelt hij zich snel beter en kan hij lekker mee naar huis! Haha wel lekker eigenwijs dat je stiekem aan het persen was hahahha
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Onze knapperd heet tijn, hij had gedroogd bloed in zijn maagje. Hij is nog steeds heel misselijk hoop dat hij mee naar huis mag vandaag maar denk dat ze ons nog niet laten gaan. Het lukt hem niet om aan te happen, dus kolf ik nu af en krijgt hij het via de sonde! Nogmaals bedankt! @wvw : haha ja wat moet dat moet! Ik kon me niet meer inhouden haha!
Gefeliciteerd met de kleine Tijn! Toch best nog wel vlot gegaan he! Je hoeft er nu niet direct op te reageren hoor. Maar je zag op tegen pijnstillers. Nou vroeg ik mij af hoe de ruggenprik jou is bevallen! Ik hoop dat Tijn snel mee naar huis mag! maar hij moet eerst lekker opknappen! Jullie zijn nu te plek!
Ohhh die ruggeprik zetten was echt appeltje eitje. Dat ik daaar zooo tegenop zag snap ik echt niet! Het enige wat ik voelde wan n mini prikje en daarna zo koud golfje. Niks geen pijn gevoeld! Als ik dat eerder had geweten! En ook met eruit halen enz niks gevoeld. Ik kreeg wel jeuk ervan aan mijn buik en benen maar ja als dat alles is. Ik zou t zo weer doen!
Bedankt voor de felicitaties trouwens! We wachten nu op de kinderarts en hopelijk mag onze toettie dan lekker mee naar huis!