Wie leest er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft zin om een soort boekenclubje te starten? Ik vind het heerlijk om 's avonds voor het slapen gaan een paar pagina's te lezen en als ik tussendoor nog tijd heb pak ik ook een paar regels mee.
    Het lijkt me leuk om met een stel meiden een boek te kiezen en dat te gaan lezen en hier onze mening erover te geven. Een leuk boek om mee te starten is "Dagboek van een Manny". Lijkt me wel toepasselijk :)

Beschrijving:
    Amy is getrouwd met een advocaat, moeder van drie kinderen en resideert tussen de superrijken van Park Avenue, New York. Ze heeft een drukke baan als televisieproducer, maar wil haar gezin natuurlijk niet verwaarlozen. Wanneer Amy hoort van de nieuwste ultra exclusieve rage om een mannelijke nanny in te huren, laat ze haar oog vallen op Jason, 28, knap, gevoelig en sportief. Ondanks felle tegenstand van echtgenoot George, raakt Jason al snel helemaal thuis in huize Whitfield. Amy's fantastische baysit boy lijkt een ware redder in nood - op meerdere fronten. Maar al snel beginnen de roddels van de jaloerse East Side schoolpleinmaffia en alles implodeert.

Mocht iemand zin hebben om mee te doen laat het me dan weten. Dan spreken we een datum af wanneer we beginnen met lezen zodat iedereen tijd heeft het boek aan te schaffen. Lijkt me reuzegezellig!

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik heb hem nog liggen. Wat is precies de bedoeling? Dat we een stukje over schrijven wat we gelezen ofzo?

3. Nou, dat we samen beginnen met lezen. Bijvoorbeeld maandag 14 mei of zo. Iedere dag of week een hoofdstuk. Ik noem maar wat. En dan bespreken we het boek hier. Gebeurtenissen en zo. En als iedereen het boek uit heeft kiezen we een nieuwe :)

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik vind het wel een leuk idee.!

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ik doe mee, en omstebeurd een boek kiezen of zo?

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het wel een goed idee!
    Wie is de schrijver van het boek?

Ik garandeer alleen niet dat ik dit boek al mee doe, kijk maar naar mijn banner... :D

Groetjes, Anakin.

7. Leuk!

Schrijver is H. Peterson.

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    haha, dat is toevallig! Heb dat boek net uitgelezen sinds gisteren!
    Echt een leuk boek hoor! Had em binnen een week uit!

9. Ben echt heel benieuwd. Lijkt me een heerlijk verhaal! Doe je alsnog mee?

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik hoop het boek volgende week te hebben, ik ben benieuwd!
    Groetjes, Anakin.

11. Tot zover zijn we met ons 5en? Wie nog meer? Gezellig!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Ik ben niet zo'n lezer helaas, maar ik wens alle meiden wel heel veel leesplezier!

(moet gelijk aan Oprah denken, die ook wel eens boeken bespreekt met de dames :) )

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik lees te snel denk ik hihih
    Ben meestal binnen 2 dagen klaar met een boek. Is dat erg?

Maakt niks uit of ik het in het engels lees dan toch?
    Heb dit boek niet, dus kan nu niet mee doen (ben vies van bieb boeken :oops: )

14. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah ook geen geduld ervoor!
    ik lees boeken ech in 1 ruk uit!

15. mel1977

mel1977 Actief lid

Hallo,

Hier nog zo'n boekenwurm. In het begin vond manlief het leuk zo'n lezend vrouwtje, maar nu hij erachter is dat ik geen moeite heb met boeken in een week tijd uitlezen wordt het een wat mindere hobby :)
    "Dagboek van een manny", leuk boek, heb het net uit. Leest lekker weg.

Heb net bij m'n moeder via de boek en plaat buikgevoel besteld, had het tweede deel "babypraat" al gelezen, is ook hilarisch!

groetjes!

16. Dat boek heb ik inmiddels net een paar dagen thuis liggen van de boekenclub! Ik doe wel mee....

Groetjes Jelske

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Je krijgt de eerstkomende jaren geen tijd meer voor een boek hoor :p

18. Jawel, een paar pagina's per dag (al is het op het toilet, hihi) moet toch wel lukken. Ik kan erover meepraten. Mijn meisje wordt 2 maanden en ik heb het ook behoorlijk druk :)
    Zullen we afspreken dat we maandag starten met lezen? En als er mensen zijn die alsnog mee willen doen dan kan dat natuurlijk altijd!

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    He Anabella, laat mij nog eens even lekker zitten op die roze wolk!
    Ik heb geen behoefte aan de waarheid :)

@Veertje1979: Ik weet niet of ik het boek maandag al heb, ik heb het besteld bij bol.com. Maar anders haal ik jullie nog wel in met lezen.

Groetjes, Anakin.

20. sim

sim Niet meer actief

ik doe mee, alleen ik lees niet zo snel, ik kan een boek niet wegleggen, maar heb het overdag best wel druk, dus moet het van de avonden hebben en van mijn niet-dichtvallende oogleden :)

waar kan ik dit boek halen?

Deel Deze Pagina