Ik twijfel of ik m'n vk zou bellen. Ik lig al een uur op de bank met buikpijn. M'n hele buik doet zeer. Maar ik voel d'r nog wel bewegen. Wat moet ik doen. De pijn is in dit uur niet afgenomen.
Bij twijfel altijd bellen!!! Je bent geen zeur of wat dan ook, hier zijn ze voor en 'pijn' die je niet kent en njet weg trekt is een teken van je lijf.. Bellen dus! Al is t alleen maar al zodat jij gerust gesteld bent
Inderdaad, bij twijfel altijd bellen. Al is er niks aan de hand dan is de geruststelling alleen al goed. Hoe gaat het nu?
Veel vragen gehad. Mocht ik bloed of vocht verliezen meteen bellen. Net als als er tussenpauzes bij de pijn zou komen. Moest onder warme douche gaan en lekker onder een deken duiken. Na t douchen ging t echt nog niet maar nu met een warme kruik trekt de pijn wel wat weg. Moet zo weer even bellen voor een update.
Fijn dat je contact hebt gehad met de verloskundige. Hopelijk zakt de buikpijn helemaal en kun je rustig de nacht in.
Goed dat je gebeld hebt. Ook blijven doen als je weer zorgen krijgt he? Ook midden in de nacht. Het valt me trouwens wel op hoe verschillend vk praktijken handelen. Bij die van mij laten ze je eigenlijk altijd komen, of komen ze naar jou om iig het hartje even te luisteren en bijv. zelf even aan de buik te voelen. Ook urine testen worden standaard gedaan bij buikpijn. Sterkte TS, hoop dat het snel beter gaat en je gewoon groeipijnen hebt.
Hier moet je bij pijn ook gelijk komen. Zeker als t een langere tijd aan houd. Hopelijk gaat t nu weer wat beter ts!