natjuh: Jullie zijn ook al lang bezig, 3 jaar. Wel een wonder dat je toch 1 keer spontaan zwanger was, geeft wel hoop dat iui dan wel lukt. Hopelijk is 1 IUI genoeg voor jullie Hier kan ik wel gek worden, soms voel ik vanalles en een minuut later weer niets. Moet echt afleiding zoeken, anders ben ik er steeds mee bezig. Gelukkig is onze kleine man altijd wel bezig om voor afleiding te zorgen, maar ja die ligt nu in bed.
@sjol spannend ik hoop zo voor je..... @natjuh ook spannend.. hoop dat w88 beloond word.. wij hadden vorig jaar hetzelfde....werd zwanger na HSG toen mochten wij ook half jaar proberen... Maar ja in febr.wou ik toch me laatste proef voor opleiding afmaken.. dus even gestopt om te kijken of het dan nog spontaan ging... maar helaas... inmiddels een vast contract en wel zwanger
Hier nog wachten tot ca. a.s. woensdag. Dan is de IUI 2 weken geleden. Durf ook niet eerder te testen.. Vind het doodeng dat het weer een teleurstelling gaat worden.. maar we moeten de hoop erin houden. Allemaal een knuffel
Moon: nog 2 dagen, oooh wat spannend. Kan mij goed voorstellen dat je bang bent om teleurgesteld te worden. Het gaat hier ook op en neer met de emoties. Ik ga keihard voor je duimen
Ik wou altijd die teleurstelling voor zijn. Dus test altijd paar dagen eerder. Dan wist ik waar ik aan toe was. Em zonder tranen.
@ sjolie. Ja wij hadden ook nooit gedacht dat het zolang zou zijn. Je gaat er gewoon vanuit dat je zo zwanger bent. Maar ja dat is niet zo van zelf sprekend blijkt nu achteraf. Ik hoop ook dat deze ronde geluk brengt. Van als dat zo is ben ik precies een jaar later weer zwanger. Test namelijk vorig jaar 20 oktober positief. En rond die datum moet ik ook testen. ik heb het ook dat ik van alles voel wat ik nooit voelde. Heb er nu ook een heel ander gevoel bij dan toen we zelf moesten proberen. @ babs81. Ik had vorig jaar september de hsg gehad en in oktober testte we positief. Wij hadden dat ook helemaal niet verwacht omdat we eigenlijk heel druk waren met verhuizen. Maar dat scheelt wel een half jaar. Wij moesten het weer een jaar zelf proberen. En in januari hadden we allebei (vooral ik) er even genoeg van. Hadden zoiets van gaan nu lekker dingen doen die we willen en als we in september terug moeten komen zien we wel verder. Maar we mochten meteen met iui beginnen @ moon ooooh spannend hoor woensdag testen. IIk snap dat je er bang voor bent. Ik heb dat ook. Moet dan over 2 weken pas testen maar toch heb ik zoiets van moet ik echt testen of wacht ik er gewoon langer mee. Maar ja moet wel testen want moet daarna ook weer spuiten dus moet het wel zeker weten
Oké raaar HSG en veel miskramen dan, hoor je zoveel.... Volgens mij zijn er nu 2 die mogen testen,... ben erg benieuwd
Moon: hoe gaat het daar, ben zo nieuwsschierig Natjuhe eerste wachtweek zit erop hopelijk brengt 20 oktober weer veel geluk. Wel apart dat je dan precies 1 jaar later weer zwanger zou zijn. Hier ben ik stiekum toch weer aan het testen geslagen. En hij lijkt vandaag een beetje positiever, maar ben bang dat het de pregnyl nog is. Vorige maand was de test op deze dag heel vaag.
@natjuh... nee meen je niet... ik was vorig jaar ook uitgerekend begin juni.. nu 16 juni... 2 weken later maar tochhh
Ik heb nog niet durven testen eerlijk gezegd. Heb ook nog geen symptomen van ongi.. Wil wachten tot morgen of overmorgen.. Ben zo bang voor een teleurstelling... Maar lief dat je aan me denkt xx
@ sjolie. Ja eerste week zit er idd op. Deze week gaat echt lang duren voor mijn gevoel. Ja zou zeker apart zijn precies een jaar later. Kun je door de pregnyl positief testen dan. Waar voor spuit jij pregnyl dan. ik hoefde alleen puregon te spuiten. @babs81. Ja ik zou 26 juni uitgeteld zijn geweest. verjaardag van me moeder. Ja als ik nu zwanger zou zijn dan zou het ook rond deze datum zijn. Zou wel heel vreemd zijn hoor maar we wachten af en laten we het hopen. @ Moon. Ik snap dat je bang bent voor de teleurstelling. Maar het is ook heel spannend. Hier gaat alles redelijk. heb alleen erg last van me (.)(.). heb dit normaal nooit maar nu is het niet normaal. Misschien komt het wel door de hormonen heb geen idee
Natjuh: van pregnyl krijg je positieve testen inderdaad. Ik heb zaterdagochtend 1500eh gespoten. Ik krijg die injectie omdat ik anders na 9 dagen alweer ongie ben en dan kan er geen goeie innesteling plaatsvinden Moon:Wat knap dat je zo kunt wachten, hopelijk krijg je een goed resultaat. Nog niet ongie is altijd een goed teken
Vanmorgen weer een testje gewaagd, maar die was weer lichter, dus denk dat het de verkeerde kant weer opgaat
Valt mee met het drinken. Ben steeds een beetje aan het testen, hopen of ze donkerder worden. Die van gisteren was aardig donker, maar vandaag weer wat lichter. Ik weet het, kan beter wachten met testen, maar ik kan het s'morgens niet laten
Nee die digi's hebben we 1 keer geprobeerd. Was een drama, zaten 2 in een pakje. Volgens mij hebben we ze beide verknalt. Dus ik hou het bij de simpele testen. 2 november de eerste echo zie ik. Spannend, nu mag je dus weer aftellen en wachten. Ik vond dat toen erg spannend