Grapje Heb vanmorgen weer getest en het streepje is duidelijker dan gisteren. Ik denk dat het de goede kant opgaat. Maar meestal wordt ik op de 16de dag na de ovulatie ongie. Dus nog wel even wachten en natuurlijk doortesten Babs: alles goed daar bij jouw, hang je nog niet boven de wc groetjes sjolie
Ohw sjolie gefeliciteerd.... geweldig.. kom je bij 2010 meiden??? leuk leuk leuk nee niet boven de pot wel erg moe.. en ja misselijk en hoofdpijn.... maar ja.... ook niet gek.... een lekkerbekje om 11uur met saus..... daarna toch nog maar een rolmop en dan toch ook maar een glas melk brrrrrrrrrrrrrrrr... nee voel me nu niet echt lekker hahaha
Vanmorgen was de test weer donkerder. Dus volgens mij zit het wel goed. Wil maandag eerst met het ziekenhuis bellen. Maar stiekum toch even uitschreeuwen hier, jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!
@sjolie. Gefeliciteerd meid en nu gaan genieten @all. hier nog steeds aan het wachten. Moet zeggen dat ik nog geen gevoel heb van of het raak is of niet. Wel zei me moeder gisteren dat ik er anders uit zag dan normaal. We wachten wel af
Natjuh: Wordt bij jouw nu erg spannend, ik ga heel erg hard voor je duimen. Mijn moeder zei dat ook steeds bij mij, dat ik er stralend uitzag, dus wie weet.Moederinstinct
nee geen innesteling. daar is het te veel voor. vandaag ook veel buikpijn gehad. veel meer dan normaal. Morgen weer beginnen met spuiten. En 29 oktober een fm. Dus afwachten maar weer
Het valt mee met de kwaaltjes. Ben vorige week een paar keer misselijk geweest maar nu bijna niet meer. Wel kan ik moeilijk naar de wc, had ik ook bij mijn zoontje toen ik zwanger was. Hoe gaat het nu met jouw. Ben je weer begonnen met een behandeling. Ik hoop zo dat het snel raak is voor jouw. Dit topic brengt anders wel geluk groetjes sjolie
mooi dat het meevalt met de kwaaltjes. ja ben donderdag weer begonnen met puregon te spuiten. moest nu 75ie spuiten. volgende week vrijdag fm meting en dan kijken wanneer ik een eisprong heb en dan iui. had niet verwacht dat het zo snel zou zijn. had gedacht dat je een wachtmaand of zo iets had. maar gaan gelijk door. daar ben ik blij mee. Ja ik hoop ook dat het snel raak is. Als jullie nou heel veel HCG strooien moet het helemaal goed komen hahaha
STROOI STROOI STROOI. Spannend weer, gelukkig gaat het lekker snel door dan he. Ik ga duimen, strooien het moet gewoon lukken groetjes sjolie
Hallo meiden, Ik ben nu bezig met mijn eerste iui behandeling! Ben vrijdag geïnsemineerd, vind het zo spannend! Heb wel mega veel pijn in mijn buik gehad zondag! Wist niet waar ik het zoeken moest! Herkend iemand dit!? Liefs nikky
Natjuh: alles goed daar?? xnikkyx: spannend die wachtweken. Bij mijn zoontje heb ik wel 1 dag erge kramp gehad, was 5 dagen na de IUI. Deze keer kreeg ik vanaf de 7de dag na IUI wat krampjes, maar niet zo hevig als bij mijn zoontje.