Straks naar de ha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door talithatje, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Het is idd niet leuk als je allemaal vage dingen merkt in je lichaam. Je word er zo onzeker van.

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja verschrikkelijk. Ben de laatste dagen ook niet te genieten. Dat komt vooral omdat ik het allemaal niet snap.
    We zien het wel wanneer het raak is.

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja precies. Ik heb op dit moment geen drang meer zeg maar. Op de een of anderen manier heb ik het los kunnen laten. Eerder zat ik hier zowat dag en nacht op de site en nu maar af en toe. Ik ben er niet meer zoveel mee bezig behalve dat ik ongeveer schat wanneer mijn eisprong is. Als het goed is heb ik em dit weekend gevoelt dus kan er dan niet omheen. Nu weer wachten of ik wel of niet ongi word.

4. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik lees ook niet alles meer, ik merk ook dat ik de "slechte" ervaringen heel erg aan trok. Dacht dat kan ik niet erbij gebruiken.
    Ik reken ook alleen mijn eisprong uit en verder niet, ga ook niet beginnen aan de ovutesten.
    Al is het wel lastiger als je lichaam je in de maling neemt. Maar dat verschilt wel per dag dat ik er mee bezig ben. De ene keer kan ik het wel meer los laten dan de andere keer.
    Alleen zijn er ook mensen in de omgeving die vragen of ik zwanger ben, of gaan er naar hinten of maken opmerkingen.
    Zoals dinsdag ging ik mijn zoontje van school halen en toen zeiden ze dat er misschien de 5de ziekte was en dat dat gevaarlijk is voor zwangere vrouwen....
    Dus zat echt euhm.... En dit is al de 3de keer dat ze zo'n soort opmerking maakt haha.
    Vraag me ook echt af hoe....

5. mamavanquinty

24 dec 2012
    37
    0
    0
    Sittard
    Ik moet vandaag ook bloedprikken en ik krijg ook vandaag de uitslag al. Hopelijk weet je snel wat meer!

6. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wel lekker dat je zo snel al de uitslag krijgt. Ik moest 2 dagen wachten.
    Weet je inmiddels al wat??
    Ik krijg steeds meer rare dingen erbij... Word er een beetje gek van....

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja hier ook vandaag weer een opmerking wanneer de 2e komt. Ik sprak vanmiddag iemand hier in het dorp en zei dat mijn dochter schattig was. Ik zei tegen haar: ja het is ook een schatje en een makkelijk kind gelukkig. Toen vroeg ze wanneer de 2e komt. Tja wat moet je daar opzeggen. Ik zei maar voorlopig niet want ja als ik zwanger ben duurt het toch nog 9 maanden en dat is nog wel een tijdje dus heb niet echt gelogen haha. Maar vind dat soort vragen/opmerkingen vaak moeilijk merk is. Zou het liefse zeggen ben zwanger maar ja tis helaas niet zo en ga niet zeggen we zijn bezig maar heb vorige maand een mk gehad.

8. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee ik vind het ook heel lastig.
    Ik had het rond kerst op school ook al. Toen moest mijn zoontje wat tekenen thuis en dan 2 dagen later weer mee naar school nemen. Dus ik zeg als ik dat maar niet vergeet, heb ik nogal last van de laatste tijd.
    Oh, heeft dat een bepaalde reden. Ik wist me geen houding te geven. Dus ik zeg uh, geen idee. En zij meteen nee ik ook niet haha.
    Ik wist niet hoe snel ik daar weg moest haha. En toen die opmerking van maandag erbij, het is soms wel heel lastig haha.
    Het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen. Maar die tijd komt nog wel haha.
    Ik vind ook wel dat mensen niet weten wat ze kunnen "aanrichten" als ze dat vragen. Misschien heb je wel te horen gekregen dat het nooit meer kan ofzo.
    Ik had voor onze eerste, iedereen om ons heen hadden al kids. En kregen toen de vraag maar wanneer beginnen jullie eens aan kids?? Ik had net die week ervoor een miskraam gehad, dus die kwam wel heel hard aan.
    Dat gevoel heb jij nu ook, denk ik, als mensen er naar vragen.

9. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja precies. Het kan soms een klap in je gezicht zijn. Soms vraag ik me af of mensen het aan me kunnen zien of zo. Ik ben ook erg vergeetachtig de laatste weken. Kan me vaak niet meer herinneren waar ik iets heb weggelegd. Ben al weken een cd kwijt.

10. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hahaha... Erg is dat he.
    Bij mijn vorige zw tot de laatste dag geen last van gehad.
    Heb nu het gevoel dat mijn geheugen samen met mijn spiraal er uit gegaan is hahaha

11. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Haha ik heb er pas een paar weken last van denk van de zwangerschap maar had verwacht dat het nu wel over zou zijn maar niet dus.

12. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik vind het soms zo erg haha. Helemaal omdat ik het niet gewend ben van mezelf. Ik was echt een lopende agenda. Nu moet ik echt opletten dat ik tijden niet door elkaar haal ofzo haha.

Deel Deze Pagina