Drinken invriezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Weet iemand, zou je pakjes drinken kunnen invriezen?
    En flesjes zonder koolzuur?
    Dacht is wel lekker misschien als je dagje weggaat hoef je geen koelelementen mee te nemen. Maar was bang dat het misschien knapt;)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vries wel eens een fles water in (gewoon in een frisdrankfles) en dat gaat prima! Denk dat je pakjes ook wel in kunt vriezen.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Dat komt flink onder druk te staan. Flesjes kunnen wel maar dan moet je er wel wat uithalen en niet vol in de vriezer doen...

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat kan wel, maar als je iets invriest zet het wel uit. Dus bij flesjes moet je er toch iets minder indoen. Pakjes drinken lukt volgens mij net.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mmmmmmmm, misschien moet ik anders even eerst een test pakje doen vanmiddag. Spannend:D

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    flesjes gaat prima. Ook met koolzuur hoor ;) . Als je maar 3 cm vrij laat. Wij deden dat vroeger al vaak, voor we naar het zwembad gingen. En een paar uurtjes is dan genoeg (anders heb je de hele dag geen drinken :p) . Inpakken in zilverfolie en dan blijft het nog iets langer koel.

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Pakjes gaat ook prima! Wij gebruiken ze vaak als koelelementen in zo'n koeltasje.
    Wel even opletten dat de kids ze pas drinken als ze goed ondooit zijn. Bij mijn dochtertje schoot er vorige week een ijs'klontje' door het rietje heen, ze schrok zich naar en wij ook....

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nooit aangedacht o ze in te vriezen , goede tip !

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Geen probleem ik doe het ook altijd!

10. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Doe ik ook altijd, erg makkelijk

11. Coortje

Coortje Niet meer actief

wij doen dan in anderhalf liter flessen ranja, nacht van te voren in de vriezer en dan de volgende dag mee in koelbox!! Blijft heerlijk lang koel

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

gaat heel erg goed is ideaal. ook met capri sonne trouwens

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ligt nu ook een fles limonade in de vriezer, lekker voor vanmiddag

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik stop meestal een half gevuld flesje de avond ervoor in de vriezer. 's Ochtends voor vertrek vul ik dat aan met (koud) drinken uit de koelkast. Dat werkt het best, vind ik. Ik heb ook wel eens (bijna) volle flesje ingevroren, maar dan zat ik bijna een hele dag zonder drinken, dan kon ik alleen af en toe een slokje nemen. Vandaar dat ik het nu zo doe.

15. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bewaren om die reden altijd wat capri sonne in de vriezer, heb je altijd wat kouds bij je :)

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Kan prima. Evt. De bovenste zijhoekjes los vouwen, dan heeft het pakje meer ruimte om uit te zetten.

17. FrenchBull

FrenchBull Niet meer actief

Deed ik voorheen ook altijd om mee te nemen naar het werk.....gewoon een paar uur van te voren en dan inpakken in alluminium folie inpakken of een nacht van te voren en dan hoef je hem niet echt in te pakken. Tis maar net hoelang je het van te voren bedenkt.

Deel Deze Pagina