Weet iemand, zou je pakjes drinken kunnen invriezen? En flesjes zonder koolzuur? Dacht is wel lekker misschien als je dagje weggaat hoef je geen koelelementen mee te nemen. Maar was bang dat het misschien knapt
Ik vries wel eens een fles water in (gewoon in een frisdrankfles) en dat gaat prima! Denk dat je pakjes ook wel in kunt vriezen.
Dat komt flink onder druk te staan. Flesjes kunnen wel maar dan moet je er wel wat uithalen en niet vol in de vriezer doen...
Ja dat kan wel, maar als je iets invriest zet het wel uit. Dus bij flesjes moet je er toch iets minder indoen. Pakjes drinken lukt volgens mij net.
flesjes gaat prima. Ook met koolzuur hoor . Als je maar 3 cm vrij laat. Wij deden dat vroeger al vaak, voor we naar het zwembad gingen. En een paar uurtjes is dan genoeg (anders heb je de hele dag geen drinken ) . Inpakken in zilverfolie en dan blijft het nog iets langer koel.
Pakjes gaat ook prima! Wij gebruiken ze vaak als koelelementen in zo'n koeltasje. Wel even opletten dat de kids ze pas drinken als ze goed ondooit zijn. Bij mijn dochtertje schoot er vorige week een ijs'klontje' door het rietje heen, ze schrok zich naar en wij ook....
wij doen dan in anderhalf liter flessen ranja, nacht van te voren in de vriezer en dan de volgende dag mee in koelbox!! Blijft heerlijk lang koel
Ik stop meestal een half gevuld flesje de avond ervoor in de vriezer. 's Ochtends voor vertrek vul ik dat aan met (koud) drinken uit de koelkast. Dat werkt het best, vind ik. Ik heb ook wel eens (bijna) volle flesje ingevroren, maar dan zat ik bijna een hele dag zonder drinken, dan kon ik alleen af en toe een slokje nemen. Vandaar dat ik het nu zo doe.
Deed ik voorheen ook altijd om mee te nemen naar het werk.....gewoon een paar uur van te voren en dan inpakken in alluminium folie inpakken of een nacht van te voren en dan hoef je hem niet echt in te pakken. Tis maar net hoelang je het van te voren bedenkt.