hallo,hier ben ik dan en met goed nieuws er was een kloppend hartje gezien en was 6,4dagen ver,en het was 0.78 cm .het zou er perfect uit zien volgens plan zei ze. hoe groot was bij jullie het vruchtje op de datum?
Gefeliciteerd met je goede echo!!! De grote zou ik niet teveel over denken en zoeken hoor, de echoscopiste waar ik mn echo had laten aken zei al dat het echt milimeter werk was voor de 12 weken en mn eerste echo kwam uit op 6w4d maar de keer erna gingen we al twijfelen of t toch niet een weekje verder was bij de termijnecho bleek idd dat ik al een weekje verder was. T schijnt zo te zijn dat i mm echt gelijk een dag of 3 verschil maakt. De foto's staan trouwens in mn album. Liefs mij
Gefeliciteerd met je goede echo!! Fantastisch, lekker van genieten! Ik kan nog niet meepraten over de grote enzovoort, ik mag maandag voor mijn eerste echo.
Gefeliciteerd met je goede echo !! wij vanavond een echo gehad en met bijna 11 weken was er geen kloppend hartje meer,...wel met 7 weken 3 dagen gezien,... Echt vreselijk, maar er is niks meer aan te doen....! Geniet van het zwanger zijn meiden! kus
pff, ik ben toch zo onzeker,nu heb ik het gevoel dat mijn borsten minder gevoelig zijn geworden ,en dat maakt me weer onzeker.