Grrr....wie heeft het fantastische product ook? Sinds wij het hebben, hebben wij niks anders dan ellende. Ik ben er zo klaar mee! Heb nu 3x met ze aan de telefoon gehangen om dat het gewoon niet werkt! Heb 3x 30 minuten in de wacht gestaan. Gisteravond een monteur op bezoek gehad en nog steeds geen beeld. De monteur is gisteravond om 21.10 vertrokken met de mededeling: Nou, de installatie loopt, dit kan nog wel even duren. Mijn shift zat er 10 minuten geleden al op, dus ik ga er vandoor! Suc6! Natuurlijk doet ie weer niks en net weer gebeld. Krijg ik de melding dat het een bekende storing is, die is ontstaan na 21.00. Ze kunnen op dit moment niks voor mij betekenen, want er is nog geen oplossing voor. Als ik vanavond na 21 uur nog steeds geen beeld heb, moet ik terug bellen! GRRRRRRR....wat een gang van zaken zeg! Wat een ellendig bedrijf! Ik ben er zo klaar mee! maar ja, overstappen naar KPN ofzo kan niet, want ik heb een abbo en moet dan een boete betalen :x
ik heb ook horizon tv maar geen problemen... maar ik heb een samsung tv daar zou het aan liggen hoor ik van vriendinnen. Nou kijk ik zo weinig tv dat ik het ook niet goed kan beoordelen. Gisteren zou best storing geweest kunnen zijn maar de kids zijn bij hun vader dus dan staat de tv hier nooit aan.
Wıj hebben hem ook maar hier doet hij het gewoon? We hebben er geen problemen mee. Alleen sommige dingen vind ik wel vervelend, de ene kanaal is harder dan de andere als je hem aanzet duurt het minstens 2 min voor hij aan is, als je in een menu zit en je wilt terug naar de tv, moet je 7 keer op back drukken voordat je terug bent in plaats gelijk 1 knop te houden indrukken. Je hebt geen back knopje om naar het laatst gebleven kanaal te gaan. programma's moet je een voor een verwijderen in plaats van in een keer? En als de tv uit gaat hoor je hem nog steeds en moet je de box uitzetten. Ik vind hem vrij irritant, als dit zo blijft stuur ik hem weer terug. Hier ook een samsung tv.
volgens mij was er iets met sony en phillips tvs icm horizon tv. Dan kon je een groen beeld krijgen ofzo...
Horizon werkt wel aardig...alleen start de box naar mijn wens wat te langzaam op. Wij hebben overigens een LG tv. Is je aansluiting en de bekabeling wel in orde?
Wij hebben een samsung tv en geen problemen met Horizon. Wel nog wat kleine kinderziektes maar dat zijn meer puntjes als dat bijvoorbeeld je opnames anders ingedeeld moeten worden omdat het onoverzichtelijk is. Verder eigenlijk geen problemen! En mijn dochter is maar al te blij dat ze soms haar favoriete clipje van catootje van youtube op tv kan kijken!