Gisteren voor het eerst wezen babyzwemmen. Echt onwijs leuk! Alleen heb ik sinds vannacht links een hele gemene pijn tijdens het voeden. Ook zit er een harde plek in mijn borst. Ik denk aan een verstopt melkkanaaltje ofzo... Want ik heb geen koorts/grieperig gevoel verder. Maar ai ai ai wat doet het een pijn tijdens het voeden! Mijn borst voelt aan als een enorme steenpuist (sorry voor de onsmakelijke vergelijking)...De pijn neemt gedurende het voeden ook niet af. Hoort dit beeld bij een verstopt kanaaltje? En hoelang duurt dit? Word helemaal gek van de pijn zo! Warmte en masseren helpt tot nu toe nog weinig. En ehh... Iemand de gouden tip om dit te voorkomen in de toekomst? Babyzwemmen was namelijk heel leuk! Volgende week weer hoop ik!
Klinkt als een borstontsteking eerlijk gezegd. Of het van babyzwemmen komt weet ik niet... Maar warm compres tijdens het voeden op de borst en koud compres tussen het voeden door hielp bij mij ontzettend goed en evt. de borst even 'nakolven na het voeden. En als je echt koorts hebt dan misschien even antibiotica kuurtje halen..