De tweede is nu al een eind onderweg, en ik kan bijna niet meer wachten tot de kleine er is.... En vooral.... Om weer BV te gaan geven! Na Kynan ruim een jaar zelf te hebben gevoed, ben ik gestopt. Soms mis ik het nog wel eens, het is zo'n heerlijk relax-moment. Voordat Kynan geboren werd wist ik al dat BV geven fantastisch moest zijn, maar nu ik weet wat me weer te wachten staat ben ik helemaal blij! Hebben meer mama's dat, na een eerste opnieuw weer zo uitkijken naar een nieuwe BV-periode? Moest het even kwijt...
Hoi... zeker herkenbaar zeg! Ik ben bij mijn dochtertje gestopt toen ze bijna 8 maanden was, dus dat is nog maar een paar weken geleden... maar ik betrapte mezelf er vandaag op dat ik het toch wel mis, dus een (eventueel) volgend kindje zal ik weer met veel plezier gaan voeden! Geniet er van straks!
Hier nog een moeder die er weer zin in heeft! Ik ben nu veel meer ontspannen dan bij de eerste. Toen deed ik het precies volgens de instructies van de kraamhulp, dus om de 3 uur in het begin. Nu weet ik wel beter, mocht baby nr2 eerder honger hebben, dan leg ik hem natuurlijk meteen aan!