Vorige week woensdag heb ik de laatste pil voor mijn stopweek genomen. Meestal word ik het dan zondag/maandag. Deze keer dus niet. Gisterochtend heb ik een test gedaan en die was negatief. Hoe kan het dan dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ben vandaag maar weer begonnen met de pil want ik wist niet wat ik anders moest doen. Weten jullie misschien wat dit is en of ik zwanger zou kunnen zijn?
heb je helemaal niet gebloed? het zou van alles kunnen zijn,en anders kan je mischien over een tijdje weer een testje doen. succes!
nope helemaal niks..zelfs geen druppeltje..en dat zou toch wel moeten..mja ik zou echt neit weten wat het kan zijn..word er ook echt helemaal gek van..
ik ben ook een hele poos aan de pil geweest en heb zoiets nooit meegemaakt,ik denk daarom ook wel aan een eventuele zwangerschap mischien,ik zou even niet weten wat het anders zou kunnen zijn. mischien andere meiden hier? ik zou dan maar denk ik later nog een testje doen
nee ik heb het ook nooit meegemaakt en ik ben toch al wel zo'n 5 jaar aan de pil..mja je zou denken dat als je zwanger zou zijn dat je 3 dagen na je eerste gemiste menstruatiedag toch wel positief zou testen toch?
ja dat zou ik ook denken,anders bel even je huisarts,mischien dat hij/zij antwoord kan geven op je vraag. ik zou zelf wel willen weten wat er nou aan de hand is
aan mijn ha heb ik niks..die zegt altijd dat ik maar moet afwachten..mja doe volgende week nog maar een testje denk ik..en dan maar naar de ha.. mja wil echt wel weten wat dit nou is..
niet ongi..doe donderdag nog een test..dan is het 2 weken geleden dat ik de eerste dag van me stopweek had..dan zal ik het wel laten weten.. lief dat je het vraagt
Het komt vaker voor. Over het algemeen hoef je je pas ongerust te maken als je ook de tweede stopweek niet ongie wordt.
oh das een hele geruststelling! dankje freewilly! mja had ook weer een test gedaan en die was ook weer negatief dus was inderdaad van plan te wachten tot m'n volgende stopweek en dan merk ik het verder wel..