Straks, om 11u, moeten we in het ziekenhuis zijn met de kleine meid. Ze heeft ws glutenallergie, en krijgt daarom straks een dunnedarm biopsie. Ze moet onder algehele narcose, wel heel spannend. Om 6.30u vanmorgen kreeg ze een beschuitje en thee, daarna niks meer. Vind t echt heeeel erg spannend hoor, ik mag gelukkig mee de OK op om haar onder narcose te brengen, stiekem vind ik het vreselijk
Bedankt voor alle reacties Het was vreselijk om mijn meisje zo onder narcose te zien gaan. Ze mocht niet op schoot, dus ik moest haar troosten terwijl ze op de operatie tafel lag. Ze probeerde zich helemaal aan me vast te klampen, arm meisje. En ik heb ook wel wat traantjes gelaten, Toen ze half in slaap was kreeg ze flinke stuiptrekkingen en begon ze een paar keer keihard te snurken, en toen was ze weg.... Het duurde gelukkig niet zo lang, na 30 minuten was ze alweer op de recovery, ze had nog wel een buisje in haar mond/keel, en zuurstof. Toen ze wakker werd haalde ze het er gelijk uit en mocht ze meteen bij me op schoot.. Uiteindelijk mochten we om 16u weer naar huis. De arts kwam nog even langs, ze hebben 4 stukjes uit haar dunne darm gehaald om te onderzoeken, maar ze zag al wel met het blote ook dat het allemaal wat vlak was in haar darmen, dat duidt wel op glutenallergie. Over 10 dagen de uitslag.