Vanavond tijdens een etentje vroeg er 1 collega en mijn leidinggevende of ik zwanger ben?Ik zeg hoezo ja ik zie het aan je gezicht en je straalt zo Ik wilde het graag tot 12 weken geheim houden?? Iemand dit ook mee gemaakt?
Ja aan iedereen die we het vertelden was de reactie ja dat dachten we al, we zagen het aan je.... Heel apart
Ja, bij mij weten de collega's het al en kreeg gisteren ook alleen maar complimenten dat ik zo straalde!! Zo lief!
Nee ik straalde absoluut niet tot een week of 16. Ik zag wel groen hahahaha! Een vriendin van mij wel die ademt nog net geen roze wolk uit. Zo schattig..
Ja bij alle 2 de zwangerschappen.... De 1e wist ik het zelf die ochtend pas toen iemand het zij.. De 2e wou ik het net vertellen en toen vroeg die persoon het al....
Wel leuk om te horen lijkt me! Mijn collega's dachten het ook aan mij te zien. Mijn gezicht was ineens zo pafferig .. ??? Ik zou liever willen stralen
Ik straal hier alleen een blok ellende uit hahaha maar bij een vriendin van mij zag ik het ook ineens 😊
Ja ik. Ondanks dat ik super misselijk was, kwam een collegaatje naar mij toe, toen ik net zwanger was van mijn zoontje, met de vraag of ik zwanger was. ook omdat ik volgens haar zo straalde Ik vond het wel bijzonder, blijkbaar hebben bepaalde mensen hier oog voor