Ghehehe, ja idd.. die grijs die niet van mijn gezicht af te halen is is ook wel heel erg leuk..... Gewoon het feit zwanger te zijn is zoo heerlijk...
De vorige keer had ik mooi vol haar, en een veel mooiere huid, geen puistje te bekennen. En ik voelde me ook zo vrouwelijk! En gelukkig natuurlijk! Dit keer nog weinig prettige bijwerkingen, maar die kwamen de vorige keer ook pas na 3 maanden. Ben natuurlijk wel net zo gelukkig weer!
Mijn nagels groeien vreselijk snel en zijn vreselijk mooi en sterk! En juist omdat ik zoveel klachten heb vind ik het geweldig om te horen dat ik er erg goed uitzie zwanger, dat ik straal, als mensen dan eens opvangen hoeveel pijn het 1 en ander doet dan kijken ze helemaal verbaasd, als ze horen dat ik weinig kan slapen is het echt? Nou dat zie je totaal niet zeg, geen walletje of wat dan ook, je ziet er juist erg goed uit. Ik heb nooit een slechte huid gehad, maar nu is het dus nog beter, erg egaal etc. Ergens vind ik het dus leuk om te merken dat mensen om me heen totaal niet mee krijgen op basis van mijn uiterlijk hoeveel klachten ik heb, geweldig toch?