Ik vind vrouwen die net bevallen zijn zo lelijk (incl. mezelf hoor). Ik zag er echt niet uit! Flabberbuik, onderkin, dikke wallen onder de ogen, veel te dikke tieten, dikke kont, haar dat alle kanten op stond behalve de goeie maar Oh, wat was ik gelukkig!
ik hoop ook dat ik straks ga stralen ook ik heb pukkels in mijn gezicht hij is opgezet en ook met mijn haar kan ik niet meer alle kanten op. Dus dat stralen zit er bij mij ook nog niet in
Ik kan niet zeggen dat mijn huid in eens in betere conditie is of dat mijn haar ineens goed zit. Gelukkig heb ik goede creme tegen puistjes en rode irritatie vlekjes. Vorige week even naar de kapper geweest en mijn haar makkelijk kort laten knippen, zit dat ook weer redelijk. Wel kreeg ik laatst de opmerking (overigens van iemand die ik niet ken) dat ik er stralend uit zag. Ik denk dat dat meer met je uitstraling dan met je uiterlijk te maken heeft. Ik liep (eh... rolde met de rolstoel) die dag namelijk over de motorbeurs en voelde me helemaal happy. Ook was ik laatst knutsel spullen aan het kopen en vond de verkoopster dat ik zo'n bijzonder goed humeur had. Misschiend dat ze dat met stralend zwanger bedoelen? En sommige mensen zien een bepaalde 'gloed' bij iemand die zwanger is. Een vriendin van mij wist dat ik zwanger was, voordat ik getest had.
van die gezellige slecht uitknijpbare pijnlijke puisten! Had nooit last van puisten.. mijn haar (krullend) ziet eruit alsof ik in het stopcontact heb lopen purken en heb steeds meer bolle toet... gelukkig vind mijn vriend me echt prachtig nu..
Heb puisten, kan elke dag me haar wel wassen (zo vet als wat). Sinds 1 week een droge huid en mijn gezicht wordt boller.. Kan het nog erger? Aaaaahrgg wat heb ik hier een pest hekel aan..! Ff een vraagje: Krijgen jullie een jongen of een meisje.? Want ik ken iemand die heeft 2 meisjes. en die had ook vet haar, pukkels enzo..! Toen zei ze tegen mij vriendinnen van mij begonnen er ook net zo uit te zien en kregen allemaal een meisje, en als je met je uiterlijk niks hebt dat je er gewoon stralend uitziet dan heb je kans dat je een jongen krijgt.. of is dit weer zo'n dom fabeltje..?!
Pff, mijn haar is ook 1 groot drama ! Et lijkt wel flos, als ik et fhön is het helemaal 1 drama, nu heb ik nooit egt stralend glanzend haar van mezelf gehad, had altijd al een beetje warrig haar door mijn slag, maar sinds ik zwanger ben is er niks meer mee te doen! De eerste 3 maanden ook gigantisch haar uitval gehad.. :x Wat me huid betreft, me gezicht is heel bleek, allemaal rode vlekjes en et is zo droog als ik weet niet wat! Zo erg zelfs dat wanneer ik smorgens opsta gewoon droge velletjes heb op me jukbeenderen en op me kin, pukkeltjes daarintegen geen last van, nooit egt gehad ook, maar spotte er vandaag togg 1 voor het eerst op me kin (vast door teveel choco en chips afgelopen weekend hihi).. Daarbij heb ik ook een beetje een ingevallen bekkie, omdat ik zo ben afgevallen de eerste paar maanden.. Thank god for the make-up Hoop dat dit na de zwangerschap weer allemaal goed komt haha! [-o<
Bij mij is het zo dat iedereen maar zegt dat ik nog steeds geen bolle toet heb, dat ik er zo goed uit zie dat het helemaal niet lijkt alsof ik zwanger ben.... Ook niet echt leuk om te horen dat ze je eigenlijk heel lelijk willen zien....
haha ja stralen ja vette slierten mijn haar is nog net zo dun als altijd puisten hier en daar en overal en ja hm tweede trimester? haha nou misschien in het derde dan? net zoals die vermoeidheid zeker die weg zou gaan als je in het tweede trimester bent aanbeland pfff ben nog steeds moe moe moe en oh ja ook nog moe hahahahaha maar ben zo blij om zwanger te zijn dus misschien straal ik toch hahaha maar dan van binnen
Hmmz ik moet zeggen dat mijn huid eigenlijk wel hetzelfde is gebleven. Ik merk wel als ik mijn haar kam dat er dan minder haren aan de kam zitten. Las dat als je bevallen bent, je juist tijdelijke 'haaruitval' kunt krijgen ik heb vrij dun haar dus daar zit ik niet op te wachten! Mijn schoonvader en schoonzus zeiden wel toen we de zwangerschap met Kerstmis bekend maakten dat ze van te voren 'iets' aan m'n uitstraling zagen : Ook mijn moeder vind dat ik straal, maar volgens mij komt dat omdat ze het gewoon heel leuk vind Wat ik ook merk is dat ik super bleek ben, echt categorie spook
hier nog zo'n vaatdoekje, ik ben normaal al bleek maar nu helemaal! moeie ogen en ik heb de afgelopen dagen een paar keer gejankt dus mooi rood enzo, haar waar geen land mee te bezeilen is, haaa wat een glorie en glans toch dat zwanger zijn hihihi NOT!
En wat hebben we hier? Pukkels.. nou ja meer een soort van droge uitslag die op pukkels lijken, wat mannen wel eens op hun wangen hebben.. Dat heb ik nu dus al een tijdje.. en het stomste... op 1 wang! :S Ik denk zelf de hormonen van de beeb (jongetje), maar geen idee of dat kan? En verder.. jep vet haar... kan er niets meer mee, het valt vies en vet zelfs als ik het net gewassen heb. Een rollator zou niet misstaan, mensen kijken echt vol medelijden naar me als ik ergens achter aan waggel (schrijf je dat zo?). Ik kan dus echt niet meer normaal lopen sinds 2 weken ofzo. Uhhhhmmm bleek.. jep al sinds de eerste weken.. Toen dacht ik nog dat het kwam door die misselijkheid, maar ik zie er gewoon hele zwangerschap al beroerd uit.. En ik ben er nu achter dat mensen die de opmerking maken 'Meis wat zie je er gezond (of goed) uit' dit meestal komt door mn bolle kop Ze zeggen inderdaad wel eens dat meisjes je schoonheid wegnemen en je bij jongetjes je er goed uit gaat zien.. Nou dan hoop ik maar gewoon dat dit jongetje mn schoonheid weg heeft genomen.. Tijdelijk graag!
Gelukkig! Haar: Ik ben niet alleen, met mijn droge, weerbarstige haar, die er na een voedend masker weer mega vette slierten aan overhoud. Wat de kapper laatst vertelde is dat er met vorst, heftige vorst, met veel haar niks te doen valt. Dus mss is er dan nog hoop. Tip: bij droog haar, een masker of een conditioner aanbrengen en een hete, uitgewrongen handdoek er omheen knopen. Dat even in laten trekken, zo'n dikke 5 minuten en uitspoelen maar. Doet de kapper ook. Bleek: Ja, vanaf de eerste weken mijn mooie, wuhaaah, bruine snoet kwijt en een lekker Engelse uitstraling, za'k maar zegge..... Pukkels: Op de vreemdste plaatsen, klein maar fijn, ahum......boven de borsten in ieder geval, alsof ze met zijn allen zich verzamelen om de groei van de twee bloemkolen te volgen........wat gaan ze hard, kunnen wij het nog stoppen of eindig ik in bh maat fffffff? Moe: vanaf de wekker tot de wekker zetten....... Stralende zwangerschap: Enkel als ik de aanstaande papa diep in de ogen aankijk. Niet als ik moet koken vol afschuw of boodschappen doe en mijn energielevel onder het ijspeil lijkt te liggen........En geen enkel lievelingskledingstuk meer lijkt te passen...ik heb nu de hoop opgegeven.... Casual: van de kont afzakkende broeken met een vuilniszak dan maar, dan knelt het niet, en zit het in ieder geval passend bij mijn koppie! Fijn dat zwanger zijn, en dan weet ik zeker dat ik namens jullie nog 1001 kwaaltjes mis in mijn opsomming! Dat we maar onder lagen make-up onszelf verbergen en snel een zonnetje mogen pakken! Proost: icetea, van bijna alle andere drankjes krijg ik namelijk maagzuur. Need i say more?
Stralende zwangere, nee daar heb ik ook niet zo'n last van gehad Tot ver in het tweede trimester misselijk misselijk misselijk, dus witjes en wat uitgemergeld! Mijn haar werd ook niet echt dikker, mijn gezichtshuid viel mee. Maar in t eerste trimester wel behoorlijk wat puistjes op mijn rug! Maar nu eindelijk, eind derde trimester... Ik voel me beter, meer energie! Mn gezicht is ontzettend zacht, geen puist te bekennen. Nog steeds doe ik mijn haar wel iedere dag vast, losse haren is echt niet comfortabel nu! Ik verlies geloof ik wel minder haar, maar echt dikker wordt t er niet op. Ik schijn er ook een stuk beter uit te zien nu . Maar stralend, nee. Dat komt binnenkort wel als ik eindelijk kan gaan genieten zonder misselijkheid en met mijn meisje!
Maka: Ik denk dat het bij mij net zo werkt, pas genieten nadat al die kwaaltjes van misselijkheid uit mijn lijf verdwenen zijn. En er weer energie is om de luiers te verschonen...
Haha, nou ik kan nu ook wel (eindelijk) wat genieten hoor op de valreep. Nog steeds wel misselijk ed., maar meer energie (nesteldrang?)! Maar tja, die misselijkheid (en bij mij ook maagklachten) verpesten veel.
Ik ben nog maar heel pril zwanger, maar mijn haar valt heel erg uit en is ook futloos! Sommige haren krullen ook iets, maar het lijkt op verbrand haar. Van die rare krullen! En heb ineens mijn eczeem weer terug! Dus hoop niet dat er meer bij komt! Heb nog ff te gaan!
En hier nog een! Stralend? Nee man, ik zie eruit als een zombie omdat ik zo moe als een hond ben.. Het is net of ik uit mijn kist gekropen ben :S Droge en schrale lippen, beter gezegd appelwangetjes zoals mijn vriend het noemt en het tevens geweldig vind :S Nou, ikke niet! Haar heb ik van de week zelfs geknipt, het was mooi lang en het werd al gauw sluik en hangerig :'( Ach de puistjes.. iedere keer ben ik blij dat die ene grote weg is en dan komen er 5 kleine kiekeboe roepen! Zo van: " haha, je dacht zeker van ons af te zijn"... grrr.. Ach, zoals ze allemaal zeggen: "komt allemaal goed, das altijd in het begin zo".. Nou, laat dat beginnetje maar opschieten hihi!
Maka: Ik ben ook vanaf het begin hondsberoerd, veels te vaak moe, en lekker veel maagzuur van bijna al het "normale"eten en drinken. En dan maar liters melk drinken om het zuur te blussen....