stralende zwangere

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje1977, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Same here! In het begin was mijn gezicht 1 en al puist .. verschrikkelijk gewoon ! Nu in het 3 trimester straal ik echt , voel me echt goed in mijn vel , mooi dik haar en een mooie egale huid .. Enige minpuntje is dat ik wel vocht vasthou in mijn vingers en voeten maar ja dat zijn gewoon de laatste loodjes he !

2. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ja hahaha dat heb ik ook! Heb het mooiste decollete dat ik ooit gehad heb, maar die pukkeltjes verpesten weer de boel :D

3. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    YESSSSSS ik begin aan trimester 2!

Mijn haar is inmiddels van vet en slierterig naar een pluizig en enorm statisch bosje veranderd dus nu gaat het zo beginnen denk ik WHAHAHAHAHA!
    Het vetpercentage op me heupen en billen en buik is wat toegenomen en ik loopt regelmatig erg charmant aan me voor mijn gevoel enorme borsten te krabben (JEUKT!)

TROETELBEERTJE STRAAAAAALLLLLLLLL!

Troetelbeertje straaaaaaaaaaallllllllll!

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Pff, hier niks nieuws onder de zon. Ik voel me weer 15 met die puistjes (lang leve het Clinique 3 stappenplan, dat helpt me echt!). De bleekheid wordt intensief bestreden met zonneschijn uit een tube (Tintje Zacht van Nivea, of Dove). De heupen worden bestreden met afkledende zwarte broeken en een verbod naar mezelf te gluren in etalageruiten. Mijn doffige haar wordt bestreden met kleur en glans van de kapper. En die bolle toet, daar moet ik maar mee leven. Een van mijn (demente) patienten heeft de heerlijke gewoonte opgevat om steeds als ze mij ziet een paar keer stevig in mijn wangen te knijpen, zodat ik er helemaal charmant uitzie.

Maar mijn ogen stralen, ik ben zo gelukkig! En hartstikke trots op mijn groeiende buikkie!

Liefs Monique

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou vind ik ook dat ik er niet uitzie hoor, maar ik hoor toch elke keer dat ik er zo goed uitzie en iedereen ziet ook gelijk aan me dat ik zwanger ben, hmmm... hoef het niet eens te vertellen, ze zien het allemaal aan mijn gezicht.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

stralend zwanger of niet, jullie hebben een wondertje bij jullie, dus jullie zijn allemaal stuk voor stuk mooie vrouwen hoor!

Hier wel eentje die stralend zwanger was. Geen pukkels, ineens dik en vol haar (eerst dun en pluizend) hield geen vocht vast, geen bleek gezicht.... ik had alleen een dikke buik hahaha. Ik straalde echt vanaf dag 1.

Nu na de bevalling (bijna 3 maanden geleden) heb ik nog steeds geen pukkels en is mijn haar nog steeds dik en vol! Buikje is weer bijna hetzelfde en de kilo's zijn er allemaal af.

7. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik vind zelf dat ik er niet zo denderend uitziet, maar iedereen vind juist dat ik hartstikke straal...

Ik heb overigens ook nog een klein buikje die ik nog prima kan verhullen (maar dat komt ook omdat ik wijde kleren draag in lagen)

Toch een stralende zwangere hierow...maar voor hoelang nog dat weet ik niet?

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn dochter kreeg ik rond week 6/7 enorm veel puistjes in mijn gezicht. Die trokken in week 9 weer weg maar kreeg toen ineens een heel droge huid in mijn gezicht en begon daar te vervellen. Ik heb me kapot geschaamd mijn kop zag er echt niet uit. En iedereen maar roepen dat ik straalde..?!%%%%$$###@@
    Na week 16 begon ik er beter uit te zien mijn huid was weer de oude en mijn borsten groeide ruim een cup. Op het allerlaatst ging ik vocht vasthouden in mijn enkels en voeten. Zat ik met Kerstdiner met slippers aan :confused:

Nu heb ik rond week 5 veel puistjes gekregen maar die trokken na een week langzaam weg. Wel heb ik sinds mijn nod last van kleine gal bultjes. Vorige week maandag explodeerde het zat helemaal onder. Ook heb ik hooikoorts en als kind had ik eczeem. Het eczeem is terug op mijn handen word er helemaal gek van. En vlak na mijn nod heb ik een week met een ontstoken dik oog gelopen. Oh ja en mijn haar valt ineens best veel uit ipv dat het voller word. Nu heb ik wel een flinke bos maar toch..

Zo dat was het wel een beetje..hahaha...Lekker aantrekkelijk allemaal.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Na al jullie verhalen durf ik het al bijna niet meer te zeggen...

Maar heb echt nergend last van :D , geen puistjes, geen vet haar, niet bleek, houd geen vocht vast (al ben ik dan niet ver, dus het kan allemaal nog komen :( )

En mensen zeiden al dat ik zo straalde voordat we verteld hadden dat we zwanger zijn. Heb ook totaal geen kwaaltjes, afgezien van vermoeidheid en pijn in mijn bekken.

Had me (tot nu toe dan) geen betere zwangerschap kunnen wensen!

Moet dit niet te hard zeggen. Zul je zien dat het volgende week allemaal begint......

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk hetzelfde als Suzie...
    Ik heb helemaal (nog) geen last van pukkels of slap haar! Het zit eigenlijk wel goed! Verder is alles wat beter doorbloed zodat ik mooie rode lippen heb :D
    Verder zegt bijna iedereen om me heen dat ik echt straal! En mijn vriend verteld me dagelijks hoe mooi hij me vindt (misschien straal ik daarom ook wat meer ) Ik groei, maar wel in proportie, daar ben ik ook blij om!

Als ik mijn energie nou ook nog terug krijg en verder blijft het zo, dan kan ik altijd wel zwanger zijn!

Suzie, misschien ligt het wel aan de uitgerekende datum! ;)

Maar het is natuurlijk afwachten, de zomer kont er straks aan en voor ik het weet ben ik net een opblaaspop gevuld met vocht... :(

Gr. Lisszy

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Begin er nu in mijn laatste trimester het "slechts" uit te zien, al mag ik nog niet echt klagen.
    Maar ik merk gewoon dat er een onderkin begint te komen, de pukkeltjes zijn wat erger, en mijn oger staan wat meer vermoeid.

Maar goed, mag ook na bijna 8 maanden een baby gedragen te hebben toch? ;)

Voor mijn gevoel heb ik geen 1 keer echt gestraald, al hoorde ik wel van mensen dat ik er goed uit zag.
    Ik vind/vond mijzelf in elk geval niet mooier!

12. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Wie heeft die onzin eigenlijk bedacht?

Ik zie er eerder uit als de boze heks dan als prinses Doornroosje...

13. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Oeeh, dames !

Tijdje terug had ik hier ook nog op gereageerd geloof ik, of ik wou het doen..
    Maar ik was ook 1 en al belabberd steeds..
    Maarrrr.. ER IS HOOP!
    Egt, sinds een week of 2 word me haar weer voller, kheb weer een beetje kleur in me gezicht en heb niet meer een hele erge droge huid..
    Plus ik heb weer wat meer energie.. mensen merken et ook aan me en zeggen et ook tegen me de laatste weken dat ik er goed uit zie :D
    Dat wil niet zeggen dat ik me op en top voel, want ik heb egt gigantisch last van me rug & kan daardoor niet meer te lang liggen enzv.
    Maar kvoel & zie er wel beter uit de laatste 2 weken..
    Dus er is nog hoop :) :) :)

(wil mezelf ook eigenlijk niet de laatste 2/3 weken zien van de zwangerschap, dus ik geniet er nu nog maar ff lekker van hehe)

Deel Deze Pagina