Stram gevoel in handen na bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by Naatje31, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naatje31

Naatje31 Lid

Jul 6, 2013
    14
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi meiden,

Ik heb sinds mijn zwangerschap een wat stram gevoel in mijn handen. Soms wat pijn,maar sowieso uit te houden en het deed niet altijd zeer. het voelde net alsof je in de winter te lang zonder handschoenen hebt gelopen en je vingers stijf zijn geworden.
    Nu dacht ik, ach dat zal wel een kwaaltje zijn, dus zal wel weer weggaan na de bevalling.
    Nu is mijn mannetje 2,5 maand oud en het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb continu pijn in mijn handen en dat stramme gevoel blijft. het straalt uit van mijn duim naar beneden in de spier in je onderarm. smorgens is het het ergste, dan heb ik niet eens kracht in mijn handen. Als ik mijn zoontje uit bed wil halen moet ik eerst echt mijn handen ff goed bewegen en knijpen. Het gekke aan alles is dat het weggaat als ik sta te douchen of afwas. De warmte lijkt het te verzachten.

Nu vraag ik me af, zijn er meer meiden die dit herkennen? De huisarts zegt het nog aan te kijken ivm ontzwangeren,maar dan lijkt het mij dat het niet erger wordt maar minder.
    Misschien is ht tijdelijk,maar ik had er nog nooit van gehoord dat dit ook bij de zwangerschap kan horen.

Liefs Nathalie

2. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er nu flinke last van in mn zwangerschap.
    Precies wat je beschrijft. verloskundige zegt dat het vocht in je handen en onderarmen is.. ookal zie ik dat niet schijnt dr toch te zitten!

Sterkte!

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik heb dat ook ... het wordt langzaamaan minder, maar soms vooral met koude vochtige dagen, dan wil het nog wel eens opkomen. Ik moet ook eerst even knijpen voordat mijn handen zijn opgestart. Vaak moet ik ook even een van de vingerkootjes knakken ...

Share This Page