Goedemorgen! Ik krijg sinds kort niet meer al mijn e-mail binnen. (hotmail) Het is eigenlijk begonnen met de start van de corona crisis, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. E-mail van klasgenoten krijg ik bijvoorbeeld niet binnen. Bestelde artikelen van webshops komen niet binnen via de mail, maar hun nieuwsbrieven dan weer wel gek genoeg. Deze e-mails staan ook niet in mijn spam. Iemand enig idee of ik er iets aan kan doen?
Bovenin staat als het goed is 'priority' en 'overig', overig is dus geen spam. Misschien even daar op klikken. Bij mij werd hotmail dus ook geüpdate sinds de komst van corona. Met bovenin bedoel ik dus als je je aanmeld bij hotmail
Ja dat heb ik ook inderdaad, maar ook daar staat het niet tussen. @chrystel73 mailbox is vrij vol, maar heb al heel veel verwijderd. Ik heb net nog wel reclame binnen gekregen en mail van mijn vriend komt ook wel binnen.
Volgens mij is Hotmail van slag ofzo.. Ik krijg sinds 1,5 week alle mails uit mijn spam map in mijn inbox.
Mijn vriend is overgestapt omdat hij al maanden niet alle mails krijgt. En die mails ook niet in de spam belanden.