Strand met kind (8 weken)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LW85, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    oef.... haha als ik daar last van zou hebben zou ik idd ook niet gaan :). Ben blij dat ik niet 'constant' met die dingen bezig ben. Vond het zelf genieten om de hele dag met mn kleine beeb zo in contact te staan op het strand.

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Top! :) Ook lekker genieten!

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Slim! Want je hebt zaterdag grote kans op kwallen met dit warme weer en wind die vanuit het oosten gaat komen.

4. Raffel

Raffel Actief lid

29 aug 2006
    103
    0
    0
    Ik zie ook het probleem er niet van in om een kleintje mee te nemen naar het strand. Ik zou alleen niet de hele dag gaan. Gewoon een paar uurtjes en als je dan echt lang moet rijden om bij een strand te komen zou ik er al geen zin meer in hebben. En de stranden in Nederland zijn dan ook gelijk overvol !!! Dan moet vriendje maar lekker mijn zijn kont in een emmer water gaan zitten in de tuin :p

5. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Sorry ik vind het raar, waarom perse naar het strand..als er ook een andere optie is die veel voor de handliggender is met een uk van 8 weken!
    En dan over de file niet gesproken.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Nou ja, het is bij velen wel heel zwart wit.
    Ik zie er geen problemen in. Dat het voor jezelf niet prettig is zegt nog niet dat baby er problemen van zal ondervinden.
    Ik zou het niet echt praktisch vinden, maar zie niet het grote probleem wat sommige hier schetsen.

Deel Deze Pagina