oef.... haha als ik daar last van zou hebben zou ik idd ook niet gaan . Ben blij dat ik niet 'constant' met die dingen bezig ben. Vond het zelf genieten om de hele dag met mn kleine beeb zo in contact te staan op het strand.
Slim! Want je hebt zaterdag grote kans op kwallen met dit warme weer en wind die vanuit het oosten gaat komen.
Ik zie ook het probleem er niet van in om een kleintje mee te nemen naar het strand. Ik zou alleen niet de hele dag gaan. Gewoon een paar uurtjes en als je dan echt lang moet rijden om bij een strand te komen zou ik er al geen zin meer in hebben. En de stranden in Nederland zijn dan ook gelijk overvol !!! Dan moet vriendje maar lekker mijn zijn kont in een emmer water gaan zitten in de tuin
Sorry ik vind het raar, waarom perse naar het strand..als er ook een andere optie is die veel voor de handliggender is met een uk van 8 weken! En dan over de file niet gesproken.
Nou ja, het is bij velen wel heel zwart wit. Ik zie er geen problemen in. Dat het voor jezelf niet prettig is zegt nog niet dat baby er problemen van zal ondervinden. Ik zou het niet echt praktisch vinden, maar zie niet het grote probleem wat sommige hier schetsen.