Hoi! Wat denken jullie? We wilden vandaag naar zee gaan, ik dacht aan Domburg maar daar wordt het maar 21 graden en op andere plekken rond de 23 graden. Is dat te koud voor een dagje aan zee? Las dat er ook wind staat waardoor het kouder is. S heeft de zee nog nooit gezien en zich er wel op verheugd. Het is voor ons 1,5 uur rijden dus om weer om te keren als het niets is vind ik ook zonde.. Natuurlijk zitten er genoeg leuke dorpjes vaak in de buurt maar ik vind het ook belangrijk dat S een leuke dag heeft en vooral omdat zij zich verheugd heeft op de zee en het strand. Heb ook nog vrijkaartjes voor Overloon(dierenpark) maar dat viel nu natuurlijk niet zo in trek.. Wat zouden jullie doen?
Ik zou het zelf juist ideaal weer vinden: een heerlijke temperatuur om lekker te scheppen, rennen, met een bal te rommelen etc. Niet al te druk, dus een ideale eerste keer strand lijkt mij. Alleen wel even kleden in laagjes voor als het te fris is
Wij rijden zometeen weg naar Scheveningen. Het wordt daar 24 graden en zonnig met een beetje bewolking dus een stuk beter dan wat ik nu zie als ik naar buiten kijk. Hier in zuid-oost Brabant is het bewolkt en grauw. Ik neem een vestje mee voor onze zoon als de zeewind koud is maar ik denk dat het wel meevalt.
Ik woon in een kustplaats en ik zou voor nu zeggen dat het geen lekker strandweer is. Als je echt gaat om te liggen bakken dan en om van de zon te genieten. Het is hier ook echt bewolkt.
Ik zou gaan. Wij waren gister al vroeg op het strand en toen was het ook nog bewolkt en niet zo warm. Perfect weet om met een bal te spelen en zandkastelen te bouwen.
Niet om te zonnebaden, maar juist fijn voor kinderen. Niet te heet, lekker spelen. De watertemperatuur is toch niet sterk afhankelijk van de luchttemperatuur. Sterker nog, hoe koeler de lucht, hoe minder het temperatuursverschil.
Als de intentie is om bruin te bakken in bikini is het idd frisjes, maar je kunt wel heeeerlijk spelen gewoon met je kleren aan. Ff snel zwemmen en daarna afdrogen gaat ook prima. Gewoon meerdere soorten kleding mee en hoppa genieten voor de kids.
Woon in Scheveningen, soms een beetje bewolkt maar verder heerlijk weer voor je zoontje om lkkr te ravotten. Zou wel laagjes aan doen, zodra de zon weg is en de wind opsteekt. Kan het ineens frisjes worden. Veel plezier vandaag!!
Hoi! Bedankt voor jullie antwoorden! Het is uiteindelijk toch Overloon geworden aangezien we pas later dan de bedoeling was konden vertrekken. Gelukkig heeft S het ook prima naar haar zin gehad en sliep ze op de terugweg binnen 5 min. De intentie was niet om bruin te bakken hoor maar idd lekker pootje baden, zandkastelen bouwen, spelen met de bal en krabjes vangen. Maar we gaan pas in sept op vakantie dus dagje naar zee gaat deze vakantie zeker nog komen. Jullie ook een leuke dag gehad?
Heerlijk weer gehad in Scheveningen. Halverwege de middag wat bewolking maar verder heel mooi weer gehad. Zelfs lekker bruin geworden. We hebben niet liggen zonnebaden maar lekker gewandeld en wat gegeten en gedronken bij de strandtenten.