Ja, maxi-jurken, ideaal. Ik heb me overigens vorig jaar suf gezocht naar een badpak wat er leuk uitzag, geen decolleté tot mijn navel had, niet te hoog opgesneden, geen raar gevormde vulling of voering waardoor je borsten er vreemd uit zien enz. Dat was nog een hele zoektocht, wou er ook echt wel wat aan uitgeven. Uiteindelijk bij Ten Cate outlet geslaagd voor een heel mooi bedbad voor 25 Euro. Helemaal blij mee.
Dat kan ook ja haha! Ik moet er eens over nadenken nog… ik vind het altijd wel heel leuk staan maar zakt altijd af, zal dan toch wel iets verkeerds doen
Jaaa die zie ik dus ook alleen maar badpakken met een zeer diepe decolleté.. lekker praktisch met kinderen Ik wil ook niet zo’n ‘oma’ badpak maar wel die modieus is en zonder dat als je kind ergens per ongeluk aan trekt je borst er uit komt
Haha dat herken ik hoor. Ik draag mijn bikini ook zelden, ben veel te zwaar en voel me er echt niet gemakkelijk in. Vandaar ook die tuniek... Ik heb twee bakpakken, van Esprit en Decathlon, die draag ik meestal.
https://www2.hm.com/nl_be/productpage.0202017039.html Iets zoals dit. Heb die van mij al een aantal jaar maar deze lijkt er wel wat op
Ik vind deze ook leuk! Maar net een hamam doek proberen vast te knopen maar lukte echt niet… Maar deze vind ik wel serieus leuk https://ikwilmeerreizen.nl/product/sauna-omslagdoek-hamamdoek/
Ik zag bij de wibra veel jurkjes hangen. En als je bij decathlon iets koopt. Het zijn franse maten dus altijd 1 of 2 maten groter.
Bij de H&M hebben ze heel veel leuke strandjurkjes. Ik heb vandaag toevallig deze besteld Bekijk bijlage 727288 Ik Google op (strand)Kaftan, kimono en strandjurkjes.. Ook op Vinted staan hele leuke jurkjes en vaak nog nieuw
Betreft zwemkleding draag ik een los topje met een zwembroek. Het lijkt op een badpak maar kan sneller plassen Simpele jurken lange en korte haal ik bij de aldi/kruidvat/ trekpleister. Vorig jaar nog bij de hema een leuk jurkje gekocht. Geen mega kwaliteit dat jaren mee zou gaan maar zit heerlijk. Bij de action hebben ze ook maxi jurken maar weet niet hoe ze vallen.