Mishandelde kleuter (4) denkt dat ze 'idioot' heet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Een 4-jarig Amerikaans meisje dat fysiek en emotioneel misbruikt werd door haar moeder en moeders vriend dacht dat haar naam 'Idioot' was. Daar ging het slachtoffertje vanuit omdat de vriend van haar moeder haar altijd zo noemde. De twee volwassenen zijn vrijdag aangehouden.

De kleuter uit de Amerikaanse staat Arkansas werd vorige week zwaar toegetakeld. Door de mishandeling had ze kneuzingen, een blauw oog, gezwollen kaken, littekens op het voorhoofd, polsen en de rug en opgedroogd bloed in de mondhoeken. Een getuige die het misbruik vermoedde, belde de politie op.

Toen een politieagent de kleuter om haar naam vroeg, antwoordde ze aarzelend dat ze 'Idioot' heet. De ouders werden kort daarna aangehouden, schrijft The Washington Post.

Plastic baseballknuppel
    Moeder Jennifer Denen (30) verklaarde dat haar partner Clarence Reed (47) haar dochter sloeg met een plastic baseballknuppel en de kleuter regelmatig 'Idioot' noemde. Volgens Reed was dat een grapje en gebruikte hij geen baseballknuppel, maar een houten stok. Het meisje zou naar zijn mening iets te vaak op de keukenkast zijn geklommen, waarvoor hij haar moest straffen. De man bond het meisje vast aan haar bed.

De moeder gaf toe dat ze geen medische hulp zocht voor haar dochter. Volgens de lokale politie had het stel zes kinderen in huis. De 4-jarige kleuter en de baby van elf maanden werden weggehaald. De vier andere kinderen zijn naar hun biologische vader gebracht.

Cookies op AD.nl | AD.nl

Dat arme meisje! Ik hoop dat dit meisje voor de rest liefdevol behandeld word op de plek waar ze gaat zijn. Dat heeft ze wel verdiend. :(

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ach, arme schat. Echt, zulke mensen kan ik wel wat. Hoe halen ze het in hun hoofd. Zouden geen kinderen mogen hebben.

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Wat vreselijk zeg. Waarom toch :( Hopelijk komen de kinderen heel goed terecht en krijgen die moeder en vriend hun welverdiende straf.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik las het ja, om van te kotsen! Hoe kunnen mensen zo monsterlijk zijn?! :x

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Walgelijk! Die man is een achterlijke dat hij dit gedaan heeft en die vrouw is een waardeloze moeder dat ze het toe heeft gelaten. Hoe kun je een kind zoiets aan doen...

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    tjonge en dat heeft 6 kinderen arme meisje hoop dat ze nu een beter leven krijgt

7. vd21

vd21 Niet meer actief

:( :( zo erg dat er kinderen zijn die dit mee moeten maken.

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Verschrikkelijk! Arm meisje! :( En die 'moeder' moeten ze verplicht steriliseren. :x

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.685
    5.714
    113
    Arme meid heb het zo te doen met haar :( ziek zijn die ouders.

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh hier kan ik echt intens verdrietig van worden....... Mafketels

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Omg :$. Verschrikkelijk

12. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    :x wat zielig :(
    Geen woorden voor

13. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wat triest allemaal 😪

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Op d'r Facebook ook allemaal foto's van der kinderen in het ziekenhuis met lulverhalen erbij. Triest.

15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hier word je toch intens verdrietig van.....
    Arm, arm, arm kind. Wat zou ik haar graag willen overspoelen met liefde.
    Die monsters mogen ze van mij heel lang opsluiten en dan graag bij gedetineerden die weten waarom ze daar zitten.

Hopelijk krijgt dit meisje alle zorg die ze nodig heeft....maar ik vraag het me af.....

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja verschrikkelijk. Opvallend wel dat vaak het 4-jarige meisje zo ongelukkig kijkt op de foto's, de andere kinderen lachen veel meer. Misschien was dit kleintje het zwarte schaap van de familie, arm poppetje. Hopelijk komt ze in een geweldig liefdevol pleeggezin terecht met haar zusje......❣❣

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat viel me ook op. Meisje heeft wel een lieve peettante volgens mij, misschien kan ze daar terecht. Zo sneu ook voor de andere kinderen, hun wereld staat ineens op z'n kop, weg bij hun zusjes. Weet ook niet wat zij mee hebben gekregen van de mishandelingen.
    En die moeder zat zo af te geven op haar familie, maar die hadden gewoon gelijk...

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hartverscheurend. Werd er echt misselijk van toen ik het las...

19. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Arme kleine meid 😥 Hoe beschadig je een kind voor de rest van zijn of haar leven jemig zeg, ik hoop dat zij en haar bij een goed pleeg geZin komen en dat ze hun andere 4 broers en zussen nog kunnen zien die nu bij hun biologische vader wonen

Ik kan de Facebook pagina niet vinden heeft iemand een link voor mij ? Eventueel via pb ?

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Hun namen zijn gewoon openbaar, dus hier is de facebookpagina van de vrouw:

https://www.facebook.com/jennifer.denen.52?fref=ts

Volgens mij weet ik die van die man ook.

Deel Deze Pagina