Iets leuks kopen voor nieuwe pup

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mijn schoonzus en zwager hebben twee sharpei's. Eentje is onlangs overleden, en nu hebben ze een nieuwe sharpei pup gekocht die ze volgende week mogen ophalen.

Als we volgende week (we noemen het gekscherend 'kraamvisite') langs gaan, wil ik graag iets leuks meenemen voor de pup. Ze hebben natuurlijk alles al omdat ze al jarenlang honden hebben. Maar gewoon iets kleins, voor de leuk.

Iemand een tip misschien? :)

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik zou een speeltje meenemen. Zo'n touw of van die echte puppy speeltjes. Zitten vaak ook verschillende structuren aan, das fijn voor de tandjes.

Wij hebben 2 honden en ze hebben allebei hun eigen speelgoed. Onze 'oude' hond bijt namelijk alles kapot dus die heeft alleen touwen en onze andere hond speelt echt met knuffeltjes ed. en die laat ze ook allemaal heel.
    Hoewel ze normaal gesproken alles van elkaar willen hebben weten ze precies welk speelgoed van hun is. Ach t zijn net kleine kinderen.. 😂

3. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Of je neemt lekkere snoepjes mee! Gedroogde dingen doen het hier heel erg goed.
    Je zou mijn jongste hond onwijs blij maken met een knuffel. Ze heeft er echt 10 ofzo maar nieuwe zijn altijd leuker ;)

4. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Geen touw, kunnen de tandjes in blijven haken. Nylabone zijn ze hier gek op vanaf pup al.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Voor een sharpei zou ik iets kopen waar ze op kunnen kauwen en dat sterk is zoals iets van Kong. Daar hebben ze ook een puppy lijn van.

6. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    een echt honden kraam pakketje met van alles wat? kluifje, speeltje, zakje voer, knuffel of iets van halsbandje met gegrafeerde naam?

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Wij hadden voor onze pup des tijds een heartbeat kussentje.
    Die kon je aanzetten en dan hoorde je een hart kloppen. Speciaal voor pups.
    Deze hadden wij:
    Petstages Heartbeat Kussen Honden - Kopen matrassen en kussens online Miscota
    Even via google snel gezocht maar wij hadden het gewoon bij de pets place gekocht.

Wij hebben nu overigens het heartbeat afspeel dingentje eruit gehaald en hij speelt nog regelmatig met het kussentje! Gebruikt het soms ook als kussentje hahaha

8. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Een flosstouwtje.
    Vinden pups vaak erg leuk.
    En maakt geen herrie voor de baasjes.

Deel Deze Pagina