Ik kwam het onderstaande tegen op fb. Daar staat een filmpje met daarin een man die een dodelijk omgeluk heeft veroorzaakt omdat hij met zijn mobiel bezig was. Ik snap het het gewoon echt niet blijft met je poten van je mobiel af in de auto. Ik heb totaal geen medelijden met die man, lekker pijn laten lijden. En nu is er een app zodat je mob geen berichten doorlaat. Gewoon puur zwakte en verslaving dat je niet van je mobiel kan afblijven. Echt als iemand mij aanrijd en achteraf met zijn mob bezig was , pfff kan er zo boos om worden. Ik snap de gedachte van de app maar echt wat kan er nou zo belangrijk zijn op je mob, totaal geen respect voor de medemens zijn leven. https://www.interpolis.nl/lab/verkeer/rij-mobielvrij/ga-in-automodus ?utm_campaign=pa-verzekeren-auto&utm_source=facebook_targeting&utm_medium=socialmedia&utm_content=automodus_cutdown#video
Nee ik ook niet. Is mij zelf overkomen, gelukkig op slechts een 50 weg. Zie haar nog op ons af komen zo. Met mijn toen 5 maanden oude baby achterin. Haar auto was welverdiend Total loss. Wat ben ik blij geweest met mijn trekhaak.
Ik zag het filmpje al van de week. Dat is dus precies waarom ik weiger mijn telefoon op te pakken in de auto. Als mijn dochter naast me zit mag ze soms even kijken als er een berichtje binnen komt voor het geval het belangrijk is. Maar verder blijft mijn telefoon gewoon in mijn tas zitten al komen er 1000 geluidjes uit
@Zonnestralen wat erg dat het jou is overkomen. En met je kleine baby ik zou dat mens geslagen hebben. @cactusje ik denk altijd als het belangrijk is bellen mensen wel vlot achter elkaar. Dan zoek ik een afslag of parkeerplek.
Ik had al rijangst en ik ben toen in shock geraakt. Doordat er vloeistof en damp uit de andere auto kwam werd er geroepen dat wij snel weg moesten. In blinde paniek mijn kleintje uit de auto gehaald en toen ik eenmaal langs de kant stond reageerde ik niet meer. Dan word het lastig boos te reageren. Ik vond het een hele slechte zaak dat de politie toen al niet betrokken hoefde te zijn bij het invullen van de papieren en het onderzoeken van de situatie. Anders was het hartstikke duidelijk geweest dat het ongeluk normaal bijna niet had kunnen gebeuren. Het was overzichtelijk, we stonden al even voor een duidelijk rood stoplicht. Ik ben vooral boos dat er zo makkelijk mee weg te komen is.