Welke zwangerschapsbroek vond jij fijn? Even ter info, ik zoek een skinny spijkerbroek die niet af zakt
Ik heb ze van de H&M gehad, maar helaas weinig gedragen (sommige zelfs nooit) omdat ik 9 maanden ziek geweest ben. Maar wel fijne broeken. Ik ga ze binnenkort verkopen voor een klein prijsje mocht je interesse hebben! Allemaal dezelfde skinnys maar dan in verschillende kleuren, maat M.
Ah wat balen dat je zo ziek geweest bent Nedankt voor het aanbod, ik koop ze alleen liever via de webshop zodat ik ze kan passen en zo nodig terug kan sturen.
Oja tuurlijk, niet eens bij nagedacht!! Maar dan raad ik dus deze broeken aan van de H&M, ze hebben ze nog maar in 4 kleuren zie ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0946613004.html Hopelijk doet de link het.
Ik lees toevallig mee omdat ik met dezelfde vraag zat, en heb wel interesse mocht je ze aan mij willen verkopen zou je me dan een DM willen sturen?
Die van HM vond ik ook heel fijn! Maar dan wel net een ander model, deze vond ik toch comfortabeler dan n mooier zitten: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0810170014.html Nadeel van deze broeken vond ik wel dat mijn buik er snel uitgroeide. Ik begon met XS tot 20 weken, toen overgestapt op een S en rond het derde trimester begon zelfs die bij mijn buik te knellen (terwijl rest van de broek wel nog prima zat). Heb 1 broek van Noppies die bij de buik een stuk elastischer zit. Deze zakte ik het begin juist van m'n buik af maar vind ik nu een stuk fijner zitten. Lastig he een fijne broek vinden!
Ik draag ook de broeken van de lidl, ideaal! Moet wel zeggen dat degene die ik mijn vorige zwangerschap gedragen heb, nu wat afzakt (bij 16 weken, dus dat wordt vast nog beter). Blijkbaar heb ik hem toch wat uitgerekt. Maar ik heb ook een nieuwe gekocht en die zit heerlijk. Zakt niet af, fijne buikband (lekker hoog) en niet al te duur. Een aanrader wat mij betreft!
Ik heb deze volgens mij ook, 2x zwart. Gaan al twee zwangerschappen mee en zitten heerlijk en zacht en knellen nergens.
Ik hem h&m, prenatal, mamalicious. En de mamalicious broek zit eerlijk gezegd het lekkerst. (De vorige keer, nu draag ik ze nog niet.)