strandtentje Jip&Janneke (Hema), is dat wat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Zo'n strandtentje van Jip&Janneke (Hema), is dat wat? Kun je daar je kindje gerust (op het strand) in/onder laten liggen? Of houdt het niet de uv-stralen tegen? Het lijkt me namelijk zo'n dun tentje...

Ik zoek eigenlijk nog voor vrijdag zo'n soort strandtentje. ;)

Groetjes,
    Hanna

2. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ik lees even mee, ik zit er ook over na te denken om zo'n tentje aan te schaffen;)

Liefs

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    jep ik ook! Iemand anders optie's voor andere tentjes? En hoe zit het met de prijs?

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hm... nog niet veel reacties jammer genoeg. Maar tentje van J&J is volgens mij 9,95 euro.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Sorry maar ik lees ook mee:D

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    het lijkt me geen goed idee om baby naar strand te brengen. tenminste als t om mijn eigen kindje gaat. mijn jongen werd daar niet goed van. kreeg koorts al onderweg in de auto.het is gewoon veel te warm vr zo een kleintje.
    maar zeker een tentje met uv filter...dat staat vaak op de verpakking.ikk weet niet hoe die hema ding is.sorrie.

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    heeft Deryan niet UV babytentjes? zijn wel duurder denk ik;)

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Waarom zou je niet met je kindje naar het strand kunnen? Als ze lekker in de schaduw zitten en goed ingesmeert is dan kan dat toch gerust?
    Lekker zandkastelen bouwen en zo.
    Als ze buiten in de tuin aan het spelen zijn is het ook warm hoor.

@Hanna. Ik heb het strandtentje van jip en Janneke, maar heb er nog geen gebruik van gemaakt.
    Maar ik heb hem gekocht omdat ik er goeie verhalen over heb gehoord.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier ''moeten'' we van de KA zoveel mogelijk naar het strand omdat het zo gezond is (nl niet in de felle zon laten liggen en niet te lang gaan)..

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Volgens mij gaat dit over een tentje en niet over het wel of niet naar het strand gaan.. mag iedereen dan aub zelf weten.

Ik heb een tentje van de Prenatal gekocht. UV bestand.. ik vind hem heel handig. Is super makkelijk mee te neme, erg licht en een soort tas model.

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

GGGGGGGGGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik heb hem gister gekocht en vandaag opgezet. wat een onding!

12. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Wij hebben het Jip en Janneke strandtentje van de HEMA en zijn hier erg content mee. Makkelijk meenemen en op te zetten, handig voor een beetje extra schaduw en een eigen plekje voor dochterlief (6 maanden).

Het is geen tent met UV bescherming, al zou de stof in principe al goed zijn om 20% tegen te houden. Wij zetten het tentje alleen in de schaduw(in het park), dochter voldoende ingesmeerd en gekleed en gewoon goed op je kleintje letten. Met een baby jonger dan 6 maanden zou ik toch voor een wat sterker exemplaar gaan met hoge UV bescherming.

13. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Oké, bedankt voor jullie reacties! We gaan vrijdag op vakantie en wachten daar het weer wel af. Mocht een tentje echt nodig zijn, dan kopen we em daar.

14. mama van sem

mama van sem Actief lid

10 mrt 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de uv- bestendige tent van de anwb aangeschaft. Beter meteen een goede dachten wij! Deze is wel duurder E35,-. Maar dan is ons kleintje ook goed beschermd tegen de zon!

15. koala28

koala28 Niet meer actief

J&J tentje van de HEMA is leuk voor in de schaduw maar niet voor in de felle zon. Wordt nog best benauwd in dat ding.
    Opvouwen en weer terug in het tasje is inderdaad niet echt zo gedaan.

Deel Deze Pagina