Ode aan de man!

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik wil even mijn trotsheid hier uitten.

(dit omdat ik trots ben, volgens een paar hier blijkbaar graag mijn prive leven op ZP zet, en ik ziek ben dus me vreselijk verveel aangezien iedereen verder aan het werk is...)

Eergisteravond pakte mn vent zn pakje sigaretten dus ik dacht dat hij naar buiten ging om te roken. Ipv hem mee te nemen maakte hij hem open en zei hij: hier schat breek ze allemaal maar, ik ben er klaar mee.

Nou ik keek hem aan en het is dat ik ziek was want anders was ik alsnog wit weggetrokken. Ik vroeg hem: hoezo...??? das toch zonde?

Nee zegtie roken is zonde, ik krijg er zo nog een kleine knul bij en ik ben er nu klaar mee!! iedereen hier moet maar in die rookwalm van mij zitten als ik binnenkom na het roken.

Nou toen ik hem schaapachtig aan bleef kijken (nog steeds denkend dat er een spook voor me stond en ik dit alles gewoon droomde) heeft hij zelf sigaret voor sigaret, alles gebroken.

Dus ik dacht dat waait wel weer over en morgen koopt hij gewoon een nieuw pakje, hij rookt immers 2 pakjes per dag als het niet meer is... Dit houdt hij nooooit vol.

Maar nee hoor, hij werkte gister van 9:30 tot 21:00 en kwam om 21:30 thuis met de mededeling dat hij geen sigaret aangeraakt heeft!!! En idd ook gisteravond thuis niet en vanmorgen heeft hij zn tijd gebruikt om een ontbijtje voor mij te maken met verse sinasappelsap, een kiwi, een eitje en een croissantje.

Nou echt ik sta perplex! Wat zo'n kleine drummel al niet los kan maken he...

ben zooooooooooo trots!!!!:D (oh en het zoent ook een stuk beter;))

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wat knap van hem!

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wow, een hele grote stap dus!
    Erg knap hoor..

En jij veel beterschap gewenst;)

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat super van hem zeg!!!! Geef hem maar een extra dikke knuf:)

5. VrouwtjeRomy

Zekerweten!! alleen zometeen steek ik hem aan, dan is hij sigaret-loos EN ziek... hahahaha

6. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Heb je ook tegen hem gezegt dat je trots op hem bent? Vinden mannen leuk om te horen;) (En wie niet:p)

Ps, beterschap!

7. 1234

1234 Niet meer actief

Wat schrijf jij je verhalen toch altijd op een leuke manier. Leuk om te lezen.

Maar wat knap van je vent. En sterk ook.

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Dan haal je dat toch in zodra je weer beter bent. En zeg zelf, een man die 's morgens voor het werken sinaasappeltjes perst en een ontbijtje maakt....Dat is ware liefde, haha!

Beterschap! Veel te mooi weer om ziek te zijn joh;)

9. VrouwtjeRomy

ja haha dat doe ik zeker, en ja dat ziek zijn van mij... mijn lichaam plant dit altijd in mijn vakantie of als het totaal niet uitkomt... :( Het is nog nooit gebeurd dat ik opstond en dacht: he ik heb ECHT geen zin om de deur uit te gaan vandaag... en dat ik spontaan ineens ziek werd die dag...

en @jsvlinder: Jazeker! wel 100 duizend keer, heb m ook een kaart gegeven met daarop dat ik enorm trots op hem ben! Ben ik ook;) Heb zo'n schat van een vent te pakken!! Snap nog steeds niet wat ik gedaan heb om zo'n vent te verdienen. T is een lieverd!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat goed van hem zeg! mag je idd trots op zijn! mijn man heeft ook eens een zeer goede poging gedaan maar helaas duurde die maar 3 weken.....

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel knap van hem. Mag je trots op zijn.

Zijn jullie er al achter welke naam de kleine krijgt de achternaam;)

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben ook ziek thuis en heb niks beters te doen dan jouw priveleven te lezen....:D
    heel knap van je vriend ;)

13. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Nou dan zal jij ook wel een lieverd zijn. Of je bent een vreselijke heks en is je kerel zo lief om alles weer een beetje in balans te trekken, Yin en Yang enzo:p;):D

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Inderdaad HULDE!!!!!

Ik hoop echt dat hij het volhoudt, veel beter voor jullie allemaal!

Mijn man is gestopt met roken toen bleek dat hij slechte zaadcellen had en hij is er nu al 2,5 jaar af!!!!! Ik vind het zo knap van hem. We zaten al in een rotperiode omdat het zwanger worden niet wilde lukken en dan geeft hij ook nog zoiets op!

Wat super dat jouw mannetje dit voor jou en de kindjes doet!

Liefs

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Knap van hem. Zet m op Romyman :)

16. VrouwtjeRomy

Zullen we elkaar maar de hand schudden dan! (dat ligt er natuurlijk wel aan welke ziekte jij hebt...) Ik heb oor en keelontsteking en ben constant enorme snotterbellen aan het creeren dus dan is een hand wel veilig lijkt me zo, wat heb jij?

@jsvlinder: Ja ik kan best een heks zijn soms... maar ben stiekem wel een schatje hoor! Maar dat zie je alleen als je heel diep in de poppetjes van mn ogen kijkt :D

17. VrouwtjeRomy

Jaa goooo mannetjeRomy!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zit thuis met bekkeninstabiliteit :( en begin me nu zo langzamerhand wel een beetje te vervelen :)

19. VrouwtjeRomy

Och ja kan me voorstellen...

word ook gek van iedereen die maar roept: oh zit je ziek thuis? ga lekker buiten in het zonnetje zitten! daar knap je van op!

ja vast.. ik woon 2 hoog en met die wind in mn oren heb ik zometeen ook nog een oorontsteking. vriendelijk bedankt... ik shuffel wel lekker tussen pc en tv... en als ik het heel erg bond maak start ik nu mn laptop op en kom ik niet meet van de bank af tot dochterlief wakker is van haar middagslaapje...

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wow superknap zeg!! een echte aanwinst voor jullie als gezin, een gezonde, fitte papa!! Vertel maar dat ie trots kan zijn op zichzelf en wees maar extra lief!

Deel Deze Pagina