inmiddels 10 degen overtijd en negatief gestest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Musician, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musician

Musician Nieuw lid

18 dec 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hierbij even een verhaaltje om het een en ander van me af te schrijven.
    Wie weet heeft een van jullie ook zoiets mee gemaakt en weet wat er komen gaat.

4 maanden geleden ben ik gestopt met de pil nu ben ik 10 dagen over tijd maar de test is negatief. Steeds rond de 21 tot 27 dagen cyclus gehad en nu zit al aan de 37 dagen.
    Vanaf dag 27 heb ik wel vaak buik krampen gehad alsof de :evil: eraan kwam maar dit blijft uit. Ook heb ik het erg warm (en rode wangen hihi), mijn tepels zijn rood en erg gevoelig. Heb ineens last van puistjes in mijn gezicht, al jaren niet gehad. Ook moet ik vaker plassen, niet meer maar het gevoel dat ik heel erg moet plassen terwijl er eigenlijk niet veel te plassen is.
    Vandaag heeft de dokter mijn ochtend urine getest op blaasontsteking en zwangerschap, beide negatief.... Hij vertelde dat ik maar moet afwachten en thuis niet meer moet testen omdat ik daar meer klachten van kan krijgen..... Nu gaan ze met vakantie en kan ik pas 29 december terug komen als ik dan nog steeds niet :evil: ben geweest.

aaaah ik kan niet zo goed tegen dat wachten! Of zwanger of :evil: nu is het ook zo onzeker. Ik weet echt niet waar ik aan toe ben.

Heeft iemand van jullie de zelfde klachten gehad en hoe ging dat dan verder?

Alvast heel erg bedankt

x

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ten eerste, neem het advies van de dokter serieus. Vaak testen, in de stress zitten, etc. helpt niet echt.

Daarbij herken ik je klachten, maar heb je ook een test die niet liegt. Misschien komt je HcG laat op gang, maar dat zul je dan zeker de 29e wel moeten zien. Je kunt er verder toch niets aan veranderen, je bent misschien zwanger en anders niet. Het vervelende is dat je dus misschien niet zwanger bent maar het blijft wel uit, en dan heb je nog niet zo'n blik op de volgende ronde.

Ik was vorige maand ook flink overtijd en heb toen getest. Negatief en meteen die dag werd ik ongesteld. Misschien wilde ik het te graag. Probeer het echt een beetje uit je hoofd te krijgen en richt je op de 29e.

Veel succes en sterkte met wachten...

3. Musician

Musician Nieuw lid

18 dec 2008
    2
    0
    0
    Klopt Gentle,

Dank je voor je reactie!
    Ik moet maar gewoon wachten en er niet te veel mee bezig zijn.
    Probeer ik ook, maar valt niet mee.

Dank je voor je begrip!
    x

4. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hoi

ik ben nu 8 dagen overtijd, en heb net een testje gedaan en is negatief ! Bij mij vorige zwangerschap teste ik pas rond de 6 weke postief ! maar ja et kan ook natuurlijk weer wat anders zijn! Gewoon als je volgende week nog niet ongie ben, weer een testje doen !

Veel succes

5. mammiekaatje

6 dec 2008
    29
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 7 dagen overtijd en heb 3 testjes gedaan gister de laatste en allemaal negatief.
    Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest dus ik denk dat het wel eens raak kan zijn.
    Ik heb gister gebeld naar d ehuisarts en de asistent zei tegen me dat het heel veel voorkomt dat je dan nog negatief test en dat ik het beste even over een weekje weer kon testen.
    Bij mijn eerste teste ik pas met 3 week posi dus ik hoop dat het volgende week duidelijk word.
    Maar ja dat neemt niet weg dat je ongeduldig bent natuurlijk want ik wil ook het BEWIJS.

6. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi allemaal,

Ik ben 6 dagen overtijd en heb ook gister 3 testen gedaan die allemaal negatief waren.. Bij eentje twijfelde ik nog of ik niet toch een heel vaag schaduwstreepje zag als ik de test naar het raam draaide, maar waarschijnlijk was dat gewoon omdat ik het zo graag wil. Ik heb ook ontzettend veel symptomen: vlagen misselijkheid, moe, veel plassen, af en toe sterk ruikende urine. Normaal gesproken heb ik voor mijn menstruatie altijd ongeveer 2 dagen bruinverlies waarna het doorzet in rood bloed. Nu kwam het bruinverlies pas na mijn NOD en is sinds vandaag over.

Ik kom net terug van mijn huisarts. Zij zei dat het wel als een zwangerschap klonk, maar dat haar test niet anders zou zijn dan die van de drogisterij, dat ik het beter morgen nog een keertje kan proberen en dat ze voor me hoopte dat het zo was. Toen ik al in de auto zat kwam zij nog aanrennen en zei dat positief positief is. Dus al is het maar een heel vaag streepje het wel positief is. Tja...

Wat wordt je hier onzeker van he?

7. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Ik ben inmiddels 17 dagen overtijd en test nog steeds negatief. Mijn huisarts is deze week op vakantie dus kan pas volgende week terecht.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
    Hormoonmeisje

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier eigenlijk een zelfde situatie. Via tempen en ovulatie testen dacht ik mijn eisprong op dag 13 van mijn cyclus gehad te hebben. Later in mijn cyclus kreeg ik echter knal positieve ovulatie testen en een flinke temp verhoging. Dit was rond mijn verwachte nod. Als ik van mijn nod uit ga ben ik nu al 2 weken overtijd. Toch denk ik dat mijn eisprong later is geweest en ik vandaag ongi moet worden...Zit nu al op dag 40 zucht....

Eind deze week ga ik weer testen. Heb voor het laatst 10 dagen geleden getest.

Deel Deze Pagina