Strapless BH

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dames die hier ervaringen hebben met strapless bh's met een "grote"cup ?

Ik kan maar geen goeie strapless bh vinden die goed blijft zitten met een cup E/F 75. Ik wil graag een iets voorgevormde want ik hou er niet van als ik het koud heb iedereen mn stijve tepels ziet:):).

Ik heb genoeg leuke jurkjes/jumpsuit die strapless zijn en nu draag ik ze met een bh met dunne bandjes of een bh met sierbandjes achter op de rug maar wil ook graag eens een keer iets dragen zoals het hoort.

Dus Shout out...

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb de hoop al opgegeven er een te vinden. Koop mijn beha's meestal bij exclusieve zaken en zelfs die hebben ze niet. Vaak krijg je dan een soort van korset idee. Denk dat het er ook mee te maken heeft dat zo'n strapless niet echt geschikt is voor grotere borsten vanwege de zwaartekracht zeg maar.

Het enige wat nog wel een beetje ok zit is zon bandeau top.

3. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    In Nederland heb je helaas heel beperkte keuze van BH's qua merken en cupmaat . Het is niet waar dat met grote borsten kan je geen strapless bh dragen. Het is meer dat je waarschijnlijk geen goede strapless bh voor grotere borsten in Nederland kan kopen.
    TS misschien One Piece Bra van Passionata is iets voor jou :)

4. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Heb je die van Triumph misschien weleens geprobeerd?
    Daar heb ik jaren terug eentje van gehad, zat goed. :) Ze zitten iets strakker dan de gewone bh met bandjes, dus was even wennen, maar die vond ik altijd heerlijk zitten. :)

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik gebruik mijn strapless bh die ik onder mijn trouwjurk aanhad nog steeds. Was wel duurder (ik had geen korset omdat ik 23 weken zwanger was en dat niet lekker zat vond ik ) Volgens mij was hij rond de 100 euro

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Heb een keer wat bh's van livera hunkemoller enz geprobeert, die je zowel met en zonder bandjes zou moeten kunnen dragen. Kosten genoeg maar blijven helaas niet goed zitten waardoor je de hele dag loopt te hijsen.

Marita en Does, thx die kende ik nog niet, ga ff rondkijken!

7. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Je hebt ook doorzichtige bandjes misschien is dat iets?

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.702
    113
    oh ik heb niet eens grote borsten (b75) maar heb t opgegeven een strapless beha te vinden. Vreselijk. Met mijn minitietjes kan ik prima uitkomen met van die "opplak-kipfilets" (die ook nog een maatje meer geven ;) ), door ze met een haakje in t midden naar elkaar te halen kan je er een mooi decollete van maken. Kan me voorstellen dat jij wel echt wat steun zoekt, maar je kan t eens proberen!

Ben trouwens ook geen fan van strapless jurkjes. Of ze zakken voortdurend af, of ze snijden in je borsten, wat ik er niet uit vind zien, of allebei. Maar bij tops met een dun bandje vind ik uitstekende behabandjes ook lelijk, vandaar de kipfilets ;)

9. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    ik weet niet meer welk merk het is, maar heb zelf jaren terug met mijn maat ook een f cup een strapless bh gekocht, maar er kunnen ook van die doorzichtige bandjes op dat is ook wel handig als je de steun toch echt wel nodig hebt.

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hoe werkt dat pcies dan?
    Heb er wel eens naar gekeken.. Maar kan het bijna niet geloven dt t blijft
    Plakken..
    stel het schiet los.. Dan gaat ineens je tiet ervandoor :p

11. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    vrezelijk, ikzelf heb ook een grote cup maat 70F. tis een drama!
    ik koop al mijn lingerie van prima donna, zitten heerlijk, zijn erg mooi en lekker stevig. ik weet dat ze van prima donna ook stapless hebben, ook voorgevormd, ikzelf heb hem al aangehad maar ik vind strapless niet helemaal mijn ding. die zwaartekracht he...zucht,haha!
    ik heb voor onder mijn trouwjurk een torselet [prima donna] strapless die heeft wel veel steun, maar ik zou hem niet snel nog een keer aandoen, wel warm hoor zo'n torselet om je lichaam.

succes ermee!

12. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Nou deze zoektocht heb ik al lang opgegeven.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
  14. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dat is ook een mooie Suus. :)
    Ik hoop dat de Triumph bh die ik toen had er nog is. Ik kocht m toendertijd in een lingerie speciaal zaak zeg maar, waar ze dan meteen ook even kijken of alles idd goed zit. :D
    Maidenform kan ik me herinneren zat ook altijd goed, misschien heben die ook nog strapless in de aanbieding.
    Het zal ook verder aan de pasvorm van de merken liggen of het werkt/zit bij je. Hunkemoller kan ik idd ook bijna niet terecht, terwijl een vriendin van me met een F cup er elke keer met wat naar buiten komt (als de maat er is).
    Succes en veel plezier met de jacht iig! :)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb maar mini's en bij mij blijven ze ook nooit goed zitten...

16. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hier ook zelfde probleem F75 en geen strapless bh te vinden.

mijn normale bh's haal ik van marlies dekkers omdat die mij gewoon meer ondersteuning geven vind ik .

dus ik blijf ook mee geluren tot iemand met een super idee komt !!

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk omdat we niet genoeg hebben om ze echt op te vullen...
    Ken t .. Heb er ook last vab

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    In Groningen in de Ebbingestraat zit een goede lingeriezaak volgens mij heet het Rita's? Heel leuk mens! Maar zij verkoopt goede strapless BH's voor ook de grotere maten :).

19. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Triumph verkoopt livera toch.?

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503