Ik heb een B cupje, en de andere een c, moet ik ook nog is wat aan laten doen maar sinds de laatste bevalling wil ik even geen gesodemieter aan mn lijf Maar goed, strapless bhs zakken bij mij altijd af.. Hoe strak ik ze ook doe. En dat ziet er dan ook weer niet uit haha
Oh dat kan, maar Triumph is op zichzelf ook een bh merk. Koop ze graag omdat ik zelf in de breedte ga, die pasvorm zit dan perfect. Er zijn Triumph zaken ook, dus ook een mogelijkheid.
Ze is wel prijzig, 50 euro voor een BH ongeveer. Maar dan heb je wel een hele goede die lang mee kan.
Weet je wat je ook zou kunnen doen bij haar passen welk merk goed zit en dank kijken of je ze online goedkoper kan vinden. In de zwanestraat zit overigens ook een zaakje.
@Sam: je hebt speciale tweezijdige plakkers die je aan de binnenkant en op je borst plakt, je kan de cups eerst "droog" proberen en met een oogpotloodje aftekenen waar je ze hebben wilt, dan plak je ze dus op, je kan ze in t midden aan elkaar vastzetten om vorm/decollete te geven. Nooit losgeschoten hier. (draag ze ook niet wekelijks hoor, eigenlijk alleen onder feestjurken)
Hmm okee en die plakkers zijn wel makkelijk verkrijgbaar als ze op zijn? Het klinkt nl best handig want onder bepaalde zomerjurkje en jumpsuits e.d is zonder bh natuurlijk leuker
Ik was opzoek naar een strapless bh.. D85. Heb ook E/F cups strapless zien hangen.. hunkemoller!!! 2e halve prijs Strapless bh cup AA - F op de site ook