Hallo meiden, Ben bezig met de 3e ronde clomid 150mg. Ik had een goed ei van 23mm op woensdag 1 oktober. De donderdag 2 oktober had ik felle steken bij mn Linker eierstok wat dus zou duiden op een eisprong. 8 dagen later op vrijdagochtend 10 oktober had ik bij t plassen 1keer licht roze slijm. Halfuur ervoor wel geklust... Het roze op vrijdag, is tot nu toe het enige??? Ik zou nu dus op 11 DPO zitten. Zou ik al kunnen testen? Gezien het feit ik tot op heden geen helder bloed verlies heb gehad. Herkent iemand zichzelf in mijn verhaal?
Ik durf niet!!!!! Zó bang voor teleurstellingen. Bestaat innestellingsbloed echt? Want ik kan dat eenmalige beetje roze slijm anders niet plaatsen?? Ik moet wel zeggen: afgelopen twee periodes met clomid had ik beide keren een cyclus van 27dagen met helder bloed verlies.... Dat is dus deze periode niet het geval! En heb een hele vieze smaak in me mond... Bah!!
Hallo lieve meiden!!!! Ik heb de moed niet kunnen verzamelen om een testje te wagen. Ik ga het proberen tm as donderdag, dan zit ik op CD 34 en dan is het 14 DPO.... Ik kan geen teleurstelling meer verwerken...... Zo vermoeiend en zenuwslopend....
Raar he? Heb ik eerder nooit gehad. Heb zelfs om half 8 sochtends op t station sportlife gekoch haha. Maar Uhhh, ben net naar de wc gegaan en tijdens het vegen kwam er voor de 2e x nu heel licht roze slijm. Ben toch bang dat het een menstruatie is..
Meiden, Heb zo slecht geslapen van de spanning. Heb nu ook lage rugpijn..... So im waiting for mister red!
Heb je nog steeds roze verlies of niet meer? Rugpijn kan net zo goed bij zwangerschap horen, bij mij geen verschil of ik ongi word of zwanger ben. Bij beide rugpijn. Dus zolang het rood niet doorzet de moed nog niet opgeven
Spannend! Al duidde roze verlies bij mij altijd op naderende ms en niet op zs. Hoop voor je dat ms toch uit blijft en je test mooi roze kleurt!
Thanks voor je reactie! Ik voel me down maar heb eigenlijk geen zin in negatiev energie....... Het is gewoon lastig dat alles kan.. Ik houd jullie op de hoogte! Veel succes en liefs xx
Bij mij ook de afgelopen periode. Vandaar dat ik nu sceptisch ben. Hb zelfs al voor de zekerheid maand verband meegenomen...